اینم عکس فرشتشون

سلام

خوبین؟ الحمدالله


سپاس از دوستانی که با میل های زیباشون جویای حالم بودن

خدمتبا سعادتتون عرض کنم که مهدی

همون مهدی که تو خاطراتم حتما باهاش  آشنا شدین

مهدی هم شیفتیم که همه ماموریت ها رو با هم اعزام میشیم

خلاصه خدا به مهدی آقای مایه فرشته مهربون هدیه داده

بابا کلی ذوق میکنه

عکس النا جون رو که درست میکردم 

باورتون میشه کلی با عکس فرشتش صحبت می کرد؟

کلی تعریف کرد از دخترش

آی اگه تکون بخوره زود میرم پیششو

هر روز تا 9 صبح با دخترم صحبت می کنمو ازین حرفا




نظرات 17 + ارسال نظر
نیلوفر سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.taraneyerahaee.blogfa.com

سلام آبتین.. حقیقتش من بر اساس روحیم آهنگ وب میذاشتم... همیشه آهنگهام غمگین تر ازین بود.. خیلی بدتر.. شاید اگه ازون اولا وبم رو خونده باشی متوجه تغییر 180 درجه ای روحیاتم میشی... خدا رو صد هزار مرتبه شکر دیگه اون حالات افسرده رو ندارم و آهنگمو به این تغییر دادم.. گرچه حق با توست و اصلا با نوشته هام نمی خونه اما یه جورایی برای ما متولدین مرداد تغییر سخته برای همین تم وبلاگم هنوز شاد نیست البته از سیاه درآوردمش! اما آهنگ لایت رو نمیتونم عوض کنم.. برام سخته... البته گذاشتن یه آهنگ شاد هم به نظرم اعصاب مراجعین رو بهم میریزه.. خوندن یه مطلب کنار یه دمبل دیمبل تمرکز رو بهم میزنه واسه همین گذاشتم لایت بمونه تا با فراغ خاطر بخونن و بفهمن چی میخونن...
ممنون از نکته سنجیت اما بازم حق با شماست.. غمگینه..خیلی زیاد

نیلوفر سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.taraneyerahaee.blogfa.com

خدا ببخشه بهشون و انشالله خدا عمر با عزت به پدر و مادرش بده تا سایشون بالای سر بچشون بمونه

سلام
سپاس

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ق.ظ

فرنوش چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ق.ظ

سلاااااااااام........

در تاریکی چشمانت را جستم
در تاریکی چشمهایت را یافتم و شبم پر ستاره شد
تو را صدا کردم،در تاریکترین شبها، دلم صدایت کرد
و تو با طنین صدایم به سوی من آمدی
با دستهایت برای دستهایم آواز خواندی
برای چشم هایم با چشم هایت، برای لبهایم با لب هایت
با تنت، برای تنم آواز خواندی
من با چشم هایت انس گرفتم،با تنت انس گرفتم
چیزی در من فروکش کرد ،چیزی در من شکفت
من دوباره در گهواره کودکی خویش به خواب رفتم
و لبخند آن زمانیم را باز یافتم...........

"شاملو"

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

واو یه نی نی خوشمل دیدم....
بوس نی نی جووووووووووووووووووووووووووووووووووون!

فریناز چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ http://delhayebarany.blogsky.com

سلام آقای آتش نشان
شما دوست آقا ابوالفضلین

وای نگاه کن این النا چه نازه

واقعاشغل شختی دارینا

سلام
بله
ممنونم
محبت دارین

زجاجی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ

سلام
خدا حفظش کنه واقعا یه فرشته کوچولو.با نگاش انگار داره با آدم حرف میزنه.
آخی ... تازه یک ماه و ۵ روزشه

سلام
آمین

k2 چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.omidekoohestan.blogfa.com

سلام مرسی از راهنماییت فقط علمی کاربردی؟!
میشه راجع به خانوما هم بیشتر توضیح بدید؟ کارشون فقط پشت میزیه؟

سلام
حتما
بروی چشم

شقایق چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ

آخییییییییییییییییی !!! چه با حال !!!

سلام
موافقم

مقداد چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ http://northman.blogsky.com

سلام دوست من، وبلاگ جالبی داری مطالبش قشنگه

سلام برمقداد عزیزم
ممنونم محبت دارین

k2 پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.omidekoohestan.blogfa.com

سلام ممنونم از راهنماییت فقط پستیو که گفتی نتونستم پیدا کنم اگه لینکشو بدی ممنون میشم.
ایول دمتون گرم پس کوهنوردم هستین!!!!

سلام
http://firemanney.blogsky.com/1390/08/03/post-264/

آرش پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام .خوبین ؟
آخــــــــی ... چقدر نازه.
وقتی بزرگ بشه ،حتما به باباش افتخار می کنه .!!!
دمت گرم آبتین جان. خیلی قشنگ درست کردی.ایول.

راستی همینجا میخواستم این موفقیت بزرگ رو به شما - بازدیدکنندگان این سایت و کلا همه ی ایرانیان رو تبریک بگم :
برنده شدن فیلم "جدایی نادر از سیمین" اثر زیبای "اصغر فرهادی" به عنوان بهترین فیلم خارجی در Golden Globe 2012 .

مایه ی افتخامونه . اصغر فرهادی با کسب این جایزه و صحبت های خوبش در اونجا یه ذره آبرو برای ایرانیان خرید. دمش گرم.
البته ببخشید که یه ذره دیر تبریک گفتم.!!!
***"آرش"***

سلام
ممنونممممممممممممممممممممم
بوس

ندا پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ http://gnat.blogfa.com/

سلام
خوبید؟
وبلاگتون جالب بود.
امیدوارم موفق باشید و پیروز.
من یه سوال داشتم ، من میخوام به آتش نشان بشم .ولی هیچ جا شرایطی که لازم هست برای یه آتش نشان چیه.میشه بهم کمک کنید.
من الان دانشجو مدیریت تهران هستم.و میخوام بعد از این امتحانای آخر ترم برم و این برنامه جدیدی که برای آتش نشان های داوطلب هست شرکت کنم.ولی دیدم که نوشته دارای شرایط لازم!!!!!!!!!!!!!!!! این شرایط چی هست!؟!؟ حتما باید لیسانس بگیر تا بتونم عضو بشم(لیسانس هر رشته ی دیگری) البته نمی دونم درسته یا نه!!!!!
و یه سوال دیگه از اینکه یه آتش نشان شدی پشیمون نیستی؟!؟!؟!
ممنون میشم بهم کمک کنی و یه مقداری اطلاعات در اختیارم بزاری.هر چی توی اینترنت گشتم هیچ اطلاعات مفیدی پیدا نکردم.

دااااش ممد جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

سلاااااام آقا آبتین گل!!!!
از طرف ما به آقا مهدی تبریک بگو و النا جون رو ببوس.
امیدوارم این پدر و دختر با هم مثل دو تا رفیق، سال های سال در کنار هم خوش و خرم باشن.
بذار وقتی نوبت خودت شد قربون صدقه رفتن های خودتم می بینیم.
راستی کی ایشاالله نوبت شما میشه ؟؟؟؟؟؟ بیایم اون فرشته ی شما رو هم ببینیم!!!!!!!!!
به قول ما قزوینیها دست به شما باشد ایشاالله.

دست به شما باشد ایشاالله

آرمان شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ق.ظ

شکفتن نوگل زیبایشان در دشتی از یاسهای مهربانی با نجوی سیمین آبشاران تهنیت باد
با آرزوی روشن ترین فرداها برای وجود نازنیش /

ممنونم

مهدی سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام آقای آبتین از اینکه عکس فرشته منو تو وبلاگت گذاشتی ممنونم ان شا ال.. خدا هم به شما یک کوچولو بده تا حس پدر شدنو درک کنی

سلام
خواهش میکنم
ازون دعا ها بودا

مهدی شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام عکس النا جون خیلی قشنگه البته خوگلیش به عمه جونش رفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد