۰۰۰ ۲۲۰ تومن ناقابل/ بردنشون

دقیقا همین مدل اما قرمز بودن بودن بودن ...


یه مجلسی رفتم چند روز پیش

کفشامودر آوردم 

بردم توخونه بنده خدا

مخفی کردم

اما بازم دزدیدن

من چه کارم عموووو

خدا ازش راضی باشه


                                     واسه من  رنگشون قرمز بود بود بود


پ ن: سلام خوبین؟


نظرات 25 + ارسال نظر
پریسا شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ

سلام
ناراحت نباشین ،پیش میاد!
حالاگوشیتون چه رنگیه ؟کجا میزارینش؟

sayeh شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ب.ظ

سلام
آخی...
کفشای خوشگلی بودنا...
چند وقت پیش رفتم کفشای laspportiva و scarpaرو دیدم!
آقا باید برین ببینین کی چشم کرده بود!؟
ما که نبودیم

داش مهدی شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام داش آبتین
بابا فدای سرت . لوتی خورش کن.

ینی چی؟

p شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام
عجب خوشگلی بود

این که چیزی نیست، کفش منو توی مسجد بردن

خوشگ لبودن

خورشید شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ http://khorshidejonoob1.blogfa.com

باید مث این پیرزن قدیمیا یه کیسه پلاستیکی میبردین با خودتون و میذاشتینشون کنار دستتون .... والا ....

مانلی شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ http://http:/maneliii.blogfa.com

آخی حیف شد!!!
220000 تومن!!!
عمر دست خداست کفش لسپورتیوا فقط وسیله ست!!
ناراحت نباش!!!
ایشالا کوفتش میشه!!!

داش مهدی یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ

لوتی خور اصطلاحی است در مرام داش مشدی ها به این معنی که آدم لوتی زیاد به حساب و کتابش گیر نمیده تا یه چیزی هم به دیگران برسه.
گوش لوتی سنگینه: اصطلاحی است به این معنی که لوتی صبوره و با هر حرفی از کوره بدر نمیره.
البته لوتی های قدیم بسیار خوش مرام و با غیرت بودند ولی متاسفانه امروزه عده ای بسیار بدنامشان کرده اند و اسم اراذل و اوباش داده اند.

داش مهدی یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ق.ظ

آبتین جون جیگر منو هم یه بار سوزوندن.
یه جفت دستکش برق عایق 20 کیلو ولت داشتم ساخت آلمان بودند. اون موقع من 400 هزار تومان بابت اون دستکشا همراه با یک کلاه عایق برق پول داده بودم . مشغول کار روی یک تابلو برق 6متری با شمش های مسی بودم که ناگهان برق 700 آمپری کارخونه از تابلو برق ورودی قطع شد . 2 ساعت طول کشید تا برق کارخونه توسط اداره برق وصل بشه وقتی برق اومد تازه دیدم چه مصیبتی سرم اومده. ولی یه هفته بعد از یادم رفت.حتما کاره یکی از کارگر ها بود.غصه خوردن فایده نداره.بذار یه آیه از قرآن رو برات بگم:(لا تاسف علی ما فاتکم)یعنی به آنچه که از دست داده اید تاسف مخورید.

(ه)fireman یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام.ببین یعنی من به جای تو تب کردم تا عکس رو دیدم.من تا حالا حدود 100 تا کفش اسپرت پاره کردم اما میتونم بگم این خوشگلترین کفش اسپرتیه که به عمرم دیدم.ولی خودمونیما آخه ادم با همچین کفشی میره مهمونی؟ آخه این کفش واسه مهمونی رفتن طراحی شده؟؟؟ آخه حیفت نیومد؟؟؟ آخه .....آخه ....آخه تو دیگه چرااااا آبتین!
فشار خونمو بردی بالا آبتین

واسه چی میزنی

پرنده ی گولو یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ق.ظ http://thegooloobird.blogfa.com/


درکت میکنم.منم یه جفت از این نورچشمی ها داشتم که اونا هم سبز بود بود بود.
راستی مرسی از پیغامت اتش نشان آبتین.دیشب با جدیت تمام کل خونه رو چک کردم بعد خوابیدم.

سلام
ممنونم مرسی

فرنوش یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ

سلاااااااااام.....
ای بابا.....لااقل یه جا بهتر مخفیش می کردین
حالا چی کردین پاتون؟؟؟

چه دزدای باکلاسی پیدا میشنا...میدونن چه مارکی بدزدن

کجا مثلا؟

سمیرا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ http://samiravamahiha.persianblog.ir/

آخی چقد دلم سوخت. برای کفشات البته
نقشه ی قبلی بوده یکی مثله من چشش دنباله کفشات بودهههههههههههه

سمیرا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ http://samiravamahiha.persianblog.ir/

آخی چقد دلم سوخت. برای کفشات البته
نقشه ی قبلی بوده یکی مثله من چشش دنباله کفشات بودهههههههههههه

جانم؟

امدادگر یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ

فدای سرتون،پس من چی بگم که تو شهرمون کفش اندازه پاهام گیر نمیاد آخه شماره پاهام47

مهدی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.darkishemehr.blogsky.com/

سلام
امیدوارم پیدا بشه
ولی اگه پیدا نشد لااقل گیر یکی اومده باشه که مستحقش باشه
در ضمن اگه می فروشه تا براش مشتری پیدا کنیم
به گروه خونی ما که همچین کفشی نمی خوره
شاد باشی

مستحق؟

ابوالفضل دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.mardankhatar.blogsky.com

همینه دیگه کفش ۲۰۰۰۰۰ تومانی پات میکنی همین میشه بیا مثل ما کفش ملی بپوش هم کسی نمیبرتش هم کسی اصلا نگاش نمیکنه

فقط من! دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ

مشکل از خودت بوده که بلد نبودی درست مخفی کنی.
چرا به دزده گیر میدی بابا

سغید سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

آقا ببخشید بازم از کفشا داری

۱ جفت دیگه سفارش دادم بیارن

مجید کحالیان سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.vipers.blogfa.com

سلام خدا صبرت بده ما هم در تماشای رخ زیبای کفشتون سهیم بودیم

ممنونم

دااااش ممد شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ

بابا شما پول داری از این کفشای گرون گرون میپوشی!!!!!!!!!!!!!!!! ما که پول نداریم بدیم از این کفشا بخریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پس میریم میدزدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
از زبان دزد کفش!!!!!!!!!!!!!!!!!
بابا یه مقدار خودت رو بذار جای دزد کفش هات بعد می بینی به اون بنده خدا حق میدی بیاد کفش دزدی با این وضع مملکت. نهههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای ببخشید حرف سیاسی زدم الان با این ماشین سیاها میان کیسه میکشن رو کلم می برنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آسمان دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام داداشی!!! خیلی غصه نخور پیدا می شه!!!! ولی خودمونیما عجب چیزی بلند کرده!!! من بعد این ماجرا هرجا میرم به کفش این اون نگاه میکنم!! که نکنه کفشای تو پاشون باشه!!! ببین شکاکم کردی رفت!!! پ نه پ!!!!!!!!!!!!۱

tozandehjani سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ

khosh behalet abtin jon!!! kash manam faghat kafshamo mibordan... 200toman ke chizi nist.... man 1miliono 200 hezar toman kapshene CAMP va mobilam ( GALAXY S2) to mosabeghat bordan... ay sokhtam... akhe dafeye dovomam bod ke goshimo mibordan

محمد چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:40 ب.ظ

آخییییییییییییییی بردنشون یادت هست زماانی که اومدم نیشابور نشستم پشت سرت رد پات رو کشیدم حالا اون ردپاها رو توخونه دارم اگه میخوای برات بفرستم بیاد

علی شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ http://iranclimbing.com

فقط استادخودم آقای حسین زاده رو عشق است که سمت چپ واستاده

سلام
ایشون استاد بنده هم هستنا

پریسا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ



به ما سرییییییییییبزن



قبونت

سلام
حتما چشم
ادرس سایت کجا ثبت کردین
شاید تو نظرات بالا تر باشه که هنو نخوندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد