بچه که بودیم فکر می کردیم دانشگاه جای باحالی باید باشه

سلام

شادمان هستین و شکرستان

آملم

بله اومدم دانشگاه (صلوات)

امروز استاد 20 مین زمانو سوزوند واسه آموزش جهات اصلی و فرعی



جالب اینجاس که بعضی ها تند و تند می نوشتند

همه دانشگاه ها اینطوریه؟

خنده داره  خنده دار

بچه که بودیم فکر می کردیم دانشگاه جای باحالی باید باشه

فکر می کردم کلی چیز جدید یاد میگیرم

و کلی فکرای دیگه

 همون دانشگاه دوران کودکی ام  رو می خوام

همونی که بهش فکر می کردم

ینی میشه؟


پ ن :

شنبه تهرانم و از اونجا حرکت

باور نداری؟

اینم بلیطم


سریال خریدمبدامقصدتاریخ حرکتساعت حرکتسالنکوپهصندلیقیمت بلیت



52526259تهرانمشهد
09/02/1391
15:00 4212182,500


پ ن : تو کافینتی که نشستم یه موزییک باحال در حال پخش شدنه

مِمُریمو میدم به دوستمون تا واسم کپیشون کنه

ازش میخوام که حتما از بابت ویروس یه اسکنیش بکنه

هیچی ویروس نداشت فقط 1276 تا الان

ینی داره همینطور امار میره بالا

نظرات 16 + ارسال نظر
ya rab پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ http://hezarneshaneh.blogsky.com/


اللهم صلی علی محمد وآل محمد

سلام
ممنون

کهکشان پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام
محیطی که دیدین کاملا با تصوراتتون فرق داشته. شاید مایوس شدین. این حس رو خیلی هامون تجربه کردیم!!

اما باحال شدن کلاسهای دانشگاه به نظر من کاملا بستگی داره به استاد. اینکه چقدر باهوش باشه-چقدر با سواد باشه- و از همه مهمتر اینکه چقدر برای انتقال دانسته هاش به دانشجوها اهمیت قائل بشه!
مایوس نشین. احتمالا در طول تحصیلتون چنین استادانی خواهید داشت.

سلام
مرسی
مطمئنا ازین اساتید دارم

داش مهدی پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام آبتین جووووووووووووووون
آقا سفر بی خطر.
والله زمان ما که دانشگاه خیلی سخت گیر بودند بحصوص حضور و غیاب.الان رو نمیدونم.ولی من از داشگاه و اساتید خیلی یاد گرفتم و بعدا خودم هم مطالعه زیاد داشتم. در کل دانشگاه برای من خیلی آموزنده بود. رشته ام برق الکترونیکه و من خیلی به کارم علاقه دارم.
خوش بحالت که به بهانه دانشگاه یه مسافرتی میری. ولی دانشگاه من دو خیابون بالاتر از خونمون بود.
وای که دلم لک زده واسه یه مسافرت.
پاینده باشی داش آبتین جووووووووووووووووون.

سلام مهدی عزیز
ممنونم
خوشبحال شما

فقط من! پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

سلام
منم رفتم یه موسسه آموزشی و براشون مطلبی رو برده بودم ولی جرات نکردم فلش رو بهشون بدم بسکه وصف ویروسای کامپیوترشون رو شنیده بودم... گمونم قبلش شما با مموریتون اونجا بودید!
.......
شما میتونید یه راهکار ساده بهم یاد بدید که هر جا برم و باشم بتونم موقعیت جغرافیایی خودم رو پیدا کنم؟... هیچوقت نمیتونم شمال و جنوب جایی رو که حضور دارم به تنهایی کشف کنم

سلام
من ویروس نهههههه
---------
واسه موقعیت هم بروی چشم

مانلی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://maneliii.blogfa.com

سلام جناب آبتین دانشجو!!!!
میبینم با قطار 18000 تومنی میرید به دانشگاه!!!!(بابا پولدارا)
اون آهنگ رو هم واسه من ایمیل کنید بی زحمت!!!(کنجکاو شدم)
مسی
ایشالا به سلامتی بیاین!!!(خود شیرینی)

سلام
18250 تومن
ممنونم

علی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام
آره بابا دانشگاه ما هم همینطوره چند تا اسکل داریم که هرچی استاد میگه رو واو به واو مینویسن و تازه بعد میرن تو خونه پاکنویس میکنن

بهترین کارو ما میکنیم که آخر ترم میریم از همونا میگیرم و زیراکس میکنیم
منم وقتی بچه بودم تصور دیگه ای از دانشگاه داشتم...اما الان فهمیدم تنها چیزی که تو دانشگاه یاد نمیدن شعوره .
در پناه حق

سلامعلی جان
توهین نداشتیما
شاد هستی

زجاجی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ

این که خوبه ما یه استاد داریم برای اینکه فرق ریسک و خطر رو بگه کلی انیمیشن نشون داد که یه خانومه از مار توی شیشه نمی ترسه اما اگه مار بیاد بیرون جیغ میکشه و فرار می کنه بعدش بحث رو کشوند طرف تفاوت مغز آقایون و خانوما و بعد هم از کارهای خانومش و دختر بچه ۵ سالش برامون گفت... حدودا یک ساعت از کلاس بی خود و بی جهت گذشت.
کلا تازه گی ها هرچی می رم سر کلاس حس می کنم دارم وقتمو از دست می دم تقریبلا تمام اطلاعات شخصی این استاده رو می دونم این که اسم دخترش ساناز و چند تا سفر رفته خارجسونُ!!! دوس داره خاطره تعریف کنه!!!
بعدش هم می گه شما دانش جو هستید خودتون باید مباحث درسی رو پیدا کنینامیدوارم این دو ترم باقی مونده هرچه زودتر تموم بشه...

پ ن: دلم برای لب تاپتون می سوزه....یک هزار و دویست و ۷۶ تا ویروس؟؟؟؟

سلام
بابا ای ول استاد خودمون
دانشجویین دیگه خودتون باید برین دنبال مطلب
--------------
دلتون واسه فلشم بسوزه نه لپ تاپ
ممنونم

fireman(ه) جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام مسافرهمیشه در سفر.
فلش که سهله ، امیدوارم تو زندگیت ویروس نیفته....!
مثل همیشه پایدار و سربلند باشی

سلام
ممنونم
مرسی مهربان

sayeh شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام
به سلامتی خوش بگذره
از همون بچگی هی می گفتن که باید خوب درس بخونیم واسه دانشگاه آماده باشیم...
حالا که بزرگ شدیم و رفتیم می بینیم اوضاع از همون درس و مشق بچگی مون هم آروم تره...
نه از اون نظم و انضباط اون موقع ها خبریه نه از سختگیری ها ودرس ها...
پیروز باشی

سلام
موافقم

پریسا شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ق.ظ

سلام
اولا تقصیر خودته که این چیزارو زود یاد گرفتی ،خب یه کم مختو آکبند نگه میداشتی برای دانشگاه!!!!با این خاطرت دل استادو شکوندی
دوما خوبه همه چیو نوشتی فقط یه چیز یادت رفته ،اینکه برای تو راه چه خوراکیایی میخری میخوری؟!
سوما من اگه جای شما بودم از استاد میخواستم یه بار دیگه از اول توضیح بده آخه جهت ها خیلی پیچیدن
چهارما!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام
ای بابااین چیزا تو علوم ابتدایی تدریس میشده
خوراکی کجا بود بابا

کنجکاو شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ

اسم آهنگه چی بود؟

سلام
خوبی شما؟
نمیدونم
باید نگا کنم

گلابتون بانو یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://golabatoonbanoo.blogsky.com

سلام
متاسفانه وقتی بعد کلی تلاش وارد دانشگاه میشیم تازه می فهمیم چه قدر با تصوراتمون تفاوت داره.
من که ترم اول کلا دپرس شده بودم!

داش مهدی دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ

آهنگ خوبیه تقریبا همه ازش خوششون میاد
http://s3.picofile.com/file/7369411391/visitors_koto.mp3.html

ممنونم مهربون

ت ک ز ش شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:50 ب.ظ http://parvane102.blogfa.com

سلام ممکنه به من بگید چطور میتونم کد نشنگر تعداد بازدید هر مطلب را در وبلاگ گزاشت. یا کد امتیاز دهی

سلام
تو گوگل سرچ کنین
کد رو پیدا میکنین

... شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ

به به به مانلی هزار چهره !!!

سلام
متوجه منظورتون نشدم

دااااش ممد سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام
اولا یه عذر خواهی بابت اینکه دیر این مطلبت رو خوندم
دوما اینکه چرا می خواستی بیای خبر ندادی در خدمت باشیم.

سلام
خدمت از ماست برادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد