معرفی سایت سازمانمون

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی نیشابور



سلام

سایت جدید و بسیار زیبای سازمانمون بالاخره بالا اومد

روتصویر کلیک کنین و حالشو ببرین

تشکر ویژه ای دارم از جناب  سلیمان روابط عمومی سازمان و دوست عزیزم جناب گنجعلی بابت طراحی سایتی متفاوت

خسه نباشین

راسی حال شما؟  خوبین؟

نظرات 11 + ارسال نظر
سحرجاویدی +منصوره شفیعی یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://khyrkhah.blogfa.com

مانلی یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ب.ظ http://maneliii.blogfa.com

سلام آبتین!!!!
البته خسته نباشن!!!
اما...
تو هر قسمتی خواستیم بریم گفت : با عرض پوزش داریم برنامه نویسی انجام میدیم چند روز دیگه برگردید!!آخه این یعنی چی؟؟؟؟؟

سلام
یواش یواش همه چی درست میشه

fireman(ه) دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ق.ظ

سلام. واقعا به خاطر سایت بسیار زیباتون به شما تبریک و به طراح سایت خسته نباشید میگم.منکه بسیار لذت بردم. منتها در قسمت معرفی ایستگاه ها هرچی تو ایستگاه ها جستجو کردم اسم شما رو نیافتم.فضولی نباشه ا ولی دوس دارم بدونم شما تو کدوم ایستگاه هستین + عکس

سلام
ممنونم لطف دارین شما
ایستگاه مادرهستم من

مهدی دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ق.ظ http://www.darkishemehr.blogsky.com/

سلام
ما که انجام وظیفه کردیم دست شما درد نکنه به خاطر اطلاع رسانی آنلاین.
متشکرم

سلام
خواهش میکنم جناب سلیمان
وظیفست

فرنوش دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ق.ظ http://gozareayam.blogsky.com/

سلاااااااااام........
تبریک میگم واقعا سایت متفاوتی هست

سلام
اینجا همه چیز متفاوته

دااااش ممد سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ

سلام.
واقعا عالیه من که لذت بردم، از سایت آتش نشانی تهران که خیلی بهتره.
راستی شما چطوری؟ خوبی؟

ممنونم
مرسی
منم خوبم

داش مهدی پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

خطاب به مسئول طراحی سایت آتش نشانی نیشابور
سلام علیکم
نظر به عدم وجود نام با مسمی و زیبای دوست عزیزمان - جناب آبتین- حفظه الله - همچنین با توجه به نبودن نشانی از تمثال و پورتره جمیل ایشان در سایت فوق الذکر النهایه تا آخر این ماه به حضرتعالی فرصت داده میشود تا سریعا این نقیصه مهم را که باعث جریحه دار شدن عواطف دوستان و طرفداران ایشان گردیده را اصلاح و در صدد جبران مافات برآئید.
امید است که مورد شفقت و رحمت دوستان آبتین قرار گیرید.

سلام محمد جان
عزیزم دقت کن شما

منصور کریمی شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام واقعا سایت جالبی هست معلومه که خیلی زحمت کشیده شده از مدیریت خوب سایت هم تشکر می کنم که با نظم وترتیب وهمه چیز مرتب سر جای خودش هست...../
از شما هم تشکر می کنم که این سایت را در اختیار بچه ها قرار گذاشتید../
متشکرم../

سلام
لطف دارین شما
وظیفس

[ بدون نام ] یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ق.ظ

این قشنگترین وبلاگییه که تا حالا دیدم.پر شده از انسانیت.واقعا خسته نباشین.خدا بهتون خیر بده

سلام
ممنونم

ثمین دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ http://asir-e-eshgh.blogfa.com

سلام خوبین
من ثمین از نیشابورم وبلاگتونو خوندم عالی بود
موفق باشین
فداتون:ثمین

سلام ثمین جان
ممنونم مرسی
وبلاگتون باز نمیشه عزیز

poria سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ http://amantino.blogfa.com

سلام چه وب جالبی داری پستاتم عالین بازم بهت سرمیزنم ...خوشحال میشم همیدیگه رو لینک کنیم اگر موافقی منو با عنوان ๑۩۞۩๑بهترینهای اینترنت๑۩۞۩๑ لینک کن بعد بهم خبر بده با چه عنوانی لینکت کنم منتظرتم...

سلام دوست عزیزم
راسش من خیلی سخت لینک قبول می کنم
خوشحالم از اشناییتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد