خانمه میگه: آقا میدونین دیشب شب جمعه بوده


از دانشگاه میام بیرون  امروز جمعس

ساعت 12 ونیم میشه

کلاس بدی ساعت14تشکیل میشه

2ساعت فاصله و میرم خونه

تو مسیر  زنگ میزنم به امید که اگه واسه

ناهار چیزی کم و کسر دارن بخرم ببرم  خونه

 یه فروشگاه  مواد غذایی بزرگ  میبینم

میرم داخل و  یکی دو قلمی  که بچه ها سفارش داشتن رو تهیه میکنم

میرم سمت یخچال بزرگ انتهای فروشگاه

هرچی دنبال ماست چکیده  تند میگردم نیس

این ماست فوق العادس 

توش پر از فلفل قرمزه  تنده تنده

نه نیس

انگار تموم کردن

میرم سمت صندوق

خریمون رو حساب میکنه

و از اونجا که من عاشق این ماستم

واسه اینکه مطمئن بشم که ماست تند ندارن

رو به خانمی که اونجا کار میکنن میکنم و میگم:

ببخشین خانم   ماست تند تموم کردین؟

خانمه میگه نه داریم اقا

بهش گفتم: تو یخچال فروشگاه که نبود

میشه به من یه دونه بدین

خانمه  میگه: نه اقا داریم

بیاین تا من واستون بردارم

پشت سرش راه می افتم

میرسیم به یخچال بزرگه

هرچی  میگرده پیدا نمی کنه

رو به من می کنه میگه:

آقا تموم کردیم  ببخشین

میگما  یه نوع  دیگشو ببرین خب

جواب میدم: نه خانم من فقط ماست چکیده تند میخوام

خانمه میگه: آقا میدونین  دیشب شب جمعه بوده

دیشب همشو فروختیم

نه که آخر هفته بوده  میان ماست تند می خرن میرن با عَرَق میخورن

عَرَقو با ماست تند می خورن

منو میگین: هیچی فقط گفتم خانم من تند می خواستم که ندارین

خانمه پیله  کرده بود

آقا شما موسیر ببرین  موسیرم خوبه

یه بار موسیر ببر  ببین که خوبه

پشیمون نمیشی آقا

خانمه فکر کرده بود  ما هم بله

ماست تند و واسه عَ رَ ق و ازین چیزا میخوام

پیله کرده موسیر رو ببر  با  موسیرم خوب میشه

ای بابا نمی خوام خانم

یه ماست سبزیجات بده من

بنده خدا یه جوری نگاه کرد باید می بودین و می دیدین 

--------------------

پ ن : خوشم میاد از آدمایی که همیشه رو بازی می کنن


پ ن : سیبیل گذاشته بودم که زدم




نظرات 38 + ارسال نظر
ابوالفضل دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.mardankhatar.blogsky.com

خو حالا یه نفر هم که پیدا شده و اصل مشتری مداری رو داره رعایت میکنه اذیتش کن خو باباجون راس میگه دیشب شب جمعه نبوده که بوده ماست تند رو با ع ر ق نمیخورن که میخورن شمام یه جوون زیبا و رعنا نیستی که هستی خو بابا موسیر هم خوبه وردار دیگه تازه ما که اینکاره نیستیم اما ماست خیکی! با چیپس و خیار و پسته رو هم با ع ر ق میخورن

ع ر ق

غزل دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ

فکر کن؟؟؟آقا آبتین و این چیزا؟؟؟؟
وای وای وای!!!
چشمم روشن!!!
من میبودم جفت پــا میرفتم تو شکمش!!(اعتماد به نفس و دارین؟؟)

حمید رضا دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ http://hamidsnotes.blogsky.com

سیبیلم بهت یادا ولی اینطوری بهتری

سلام حمیدجان
منظورت از اینطوری ینی سیبیل داشته باشم؟

داش مهدی دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ

سلا لوتی با مرام
به به ... به به ... بزنم به تخته ...
چه ابهتی ... چه تیپی... چه سیبیلای مشتی ... جون میده واسه فیلم های جیمز باند . هالیوود اگه این عکسو ببینه حتما بردپیت رو اخراج میکنه میاد سراغ آبتین جون خودمون.
آخه حیفه این سیبیلا نبود؟که ...
عرق خوردن و این قسم کثافتکاری ها ماله اون دسته آدم های مزخرف و اراذل و اوباشه که اصلا بویی از جوانمردی و انسانیت و مرام نبردند.
لوتی بامرام دلش همیشه با خداست و خدا هم همیشه هوای کارشو داره.یعنی چی که آدم با دست خودش شعور و عقلشو زایل کنه؟
راستشو بخوای داش آبتین جون من که تا حالا از این ماست که فرمودید نخوردم.ما همیشه از ماست گوسفندی لیقوان که در چهل کیلومتری تبریزه استفاده میکنیم. ولی کنجکاو شدم برم پیدا کنم.
ارادتمند- داش مهدی

سلام لوتی
نوکرم به مولا علی
لطف داری با مرام
این ماست فوق العادس
سری بد برم یه کارتن میارم واسه خودم

امدادگر دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ب.ظ

بابی دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

خیار و گوجه و پنیرم خوبه با عرق سگی

احد سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ق.ظ http://www.my-climbing-photos.blogfa.com

سلام
مگر ماست تند با ع ر ق میخورند؟؟؟
بابا مگر چند تا عکس از خودتان گزاشتید که ما بفهمیم با کدام یکی خوشکل ترید؟؟؟
یکی با سبیل
یکی بدون سبیل
یکی با ریش سبیل و ...
بزارید تا بگوییم کدام یکی بهتر است

سلام
خوبین؟
من هیچی نوفهمم من بیسواتم ع رق چییه؟

فقط من! سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

سلام
حالا ما که ازین چیزا نمیخوریم نباید این ماستی رو که گفتین بخوریم؟!!


چند وقت پیش یه خانم پیر بامزه توی اتوبوس کنارم نشست و کلی از سفرای خارجیش برام تعریف کرد و تند تند آدامس میجوئید ... بعدشم بهم گفت ببخشید عزیزم که دارم آدامس میخورم آخه نجسی خوردم گفتم بوش مردمو اذیت نکنه!!!
فکر میکنید اونم با این ماستا خورده بود یعنی؟

سلام
نه دیگه نباید بخوریم

به خانم پیره می گفتین تندتند آدامس نجو رژت پاک نشه یه موقع
حتما باین ماستا خورده دیگه
تاتندی ماستو با آدامس ببره
نجسیش چه بی کلاسه

غزل سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

یه سوال: وقتی رفتین سوپر، سیبیل داشتین یا نه؟!!!! (شاید خانومه حق داشته باشه خب..... )

سلام
نه سبیل نداشتم
مگه سیبیل دارا . . . .

حمید رضا سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.hamidsnotes.blogsky.com

نه منظورم بدون سیبیله
میدونی با سیبیل با جذبه تری و بدون سیبیل مهربون تر و به نظر من مهربونتر باشی بهتره

سلام
مهربونه با جذبه چطوره؟
میشه؟

فقط من! سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

کلمه " نجسی " بی کلاسه؟
یا چون بو می داده بی کلاس بوده؟
یا چون بعدش باید آدامس میخورده بی کلاس بوده؟
نفهمیدم کدومش کلاس نداره!
بعدشم شما پیرزنه رو ببخشید... انتخاب کلماتش برای دو سه نسل قبل از زمان شماست آبتین خان!
راستی رژ قرمز هم زده بود و کفشاشم اسپورت سفید بود. به نظرم که خانم پیریه شیکی اومد

همش بیکلاسه
نجسه
پیره شیک
ما به پیری میرسیم

محمد سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

ااااااااااااااااااااااااااااا از این کارا نداشتیما برا آتش نشانا زشته برو برو بابا سیبیلللللللللللل

سلام
از کدوم کاراااااااااااااا؟

ارمان چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ق.ظ http://http:/

عرق؟با ماست تندفقط با گوشت ترش اقا ابتین با گوشت بهتره شوخی کردم عرق بده روی سیستم بینایی تاثیر میزاره تازه معلوم نی چی داره راستی روی سیستم عصبی هم تاثیر میزاره گفته باشم نگی نگفتی

ممنونم بابت تذکر

ارمان چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ق.ظ

بازم سلام راستی یک زحمت داشتم .این جوون ناکام که روز ۱۳ فوت شده .یک وصیت نامه قشنگی کرده .لطف کن اونم بزار تا همه بخونن .اونقدر قشنگ بوده که توی شهر پخش میکردن

سلام
بله میدونم
بیشترش شایعس عزیزم

دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ق.ظ http://toranjbanoo.com

سلام آبتین عزیز
خوبی؟
ندیدم از این ماست فلفلی ها.. اگه ببینم حتماً می گیرم. عجب خانوم جالبی... نمی دونم والله.. شاید بنده ی خدا اینقدر همه این ماست رو برای اون منظور بردن دیگه شرطی شده..
سبیل بهت میاد... البته بدون سبیل هم خوبی. همیشه شاد باشی..

سلام
ممنونم
عالیه حتما تهیه کنین
من که این سری 1 کارتن می خرم
بابت سبیل هم سپاس

دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ http://toranjbanoo.com

"خصوصی"
دوباره سلام
نوشته بودی که فکر کنم از جلوی دانشگاهتون رد شدم... نمی دونم.. دانشگاه ما توی خیابون شهرآراست. ما مرتبطیم با شریف اما خب اونجا نیستیم. اومده بودی تهران؟ کارهات انجام شد؟ امیدوارم که اینطور باشه.
ممنونم که کامنت گذاشته بودی. مواظب آبتین عزیز ما باش...

sayeh پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ


سلام
آخ آخ ببین به دانشجوی مملکت چی میگن!!!
تازه اینا با مرام ورزشکاری و آتش نشانی نمی خونه که!

گولو پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ق.ظ

حالا امروز تا شب جمعه نشده بدو یکی بخر!

دیر گفتی
تموم شد

ya rab پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ http://hezarneshaneh.blogsky.com/

لطفا دیگه از این ماست نخورین
جنبه بد آموزی داره
یه وقت دیدین شما ....

سلام
نه ماستو که میخورم
خاطرشو ثبت نمی کنم

غزل پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

سیبیل دارا نههههههههههه.....
ولی شما با سیبیل... (یه شکلک تو بلاگفا هست "شیطونک" ، به درد این جور وقتا می خوره! )

سلام
؟

نجاتگران متخصص اردبیل جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:00 ب.ظ http://asgharnazari33.blogfa.com

سلام دوست عزیزم وبلاگ زیبایی دارین لطفا در صورت تمایل وبلاگ منو با نام نجاتگران متخصص اردبیل لینک نموده و پیام بگذارید .

باتشکر نجاتگران متخصص اردبیل

سلام عزیزم
لطف دارین
راسش من خیلی سخت لینک می کنم
بروی چشم

سارا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ب.ظ

الهام یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ

خیلی سخت لینک مکینی یا اینکه غرور وبلاگت گرفتت؟
خیلیا لنکت کردن و اینکه لینک نکنی نامردیه؟
کمی در اخلاقت تجدید نظر کن

سلام الهام خانم
خسته نباشین
ممنونم که اینقدر راحت و روان برام نوشتین
مرسی
کاش آدرس ایمیلتون رو ثبت می کردین تا واستون می نوشتم که چرا خیلی سخت لینک می کنم.
-----------------------------
بروی چشم رو تغییر افکارم در مورد لینک کردن فکر می کنم و سعی می کنم که تغییرش بدم
با سپاس
آبتین

عسل بانو دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:06 ب.ظ

شب جمعه چه خبر ها که نیست ....

امدادگر دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ

هفته هلال احمر مبارک

ممنونم
همچنین
روزت مبارک امدادگر

یه سوپرمارکتی دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ http://supermarket.blogfa.com/

آره داداش نمیدونی شبای جمعه چقد ماست موسیر و آب آلبالو و کشک و چیپس و بقیه مواد مورد نیازو واسه این شب میخرن.ما هم که از خدامونه

دااااش ممد سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ب.ظ

وای وای وای، چشمم روشن این حرفا چیه تو وبلاگت میزنی؟ زشته، بده اگه یه بچه بیاد اینا رو بخونه چی؟ اون وقت نمی گی یاد میگیره از این به بعد با ع ر ق ماست فلفلی بخوره؟
شوخی کردم.
دیگه هر کی ندونه من که میدونم این چیزا تو مرام آتش نشانا نیست. ولی حواست باشه از این به بعد، ماست فلفلی چیه؟ با ماست موسیر بهتره...

داش مهدی سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

درود بر آبتین با مرام
یه کلیپ دیدنی از نحوه عملکرد فک و قیچی و جک هیدرولیکی که صد البته آبتین جوووووون عزیز در بکار گیری آن استاد و خبره است.
نیروی هیدرولیک ناشی از فشار پمپاژ روغن مخصوص هیدرولیک توسط یه پمپ کوچکه . که نیروی بسیار زیادی رو وارد میکنه.
http://s3.picofile.com/file/7376080749/0007.flv.html







سلام
مرسی مهربون

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

من جای شما بودم همچینی حالشو می گرفتم

نیلوفر چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ق.ظ http://nlfr.blogfa.com/

سلام آقا آبتین
حال و احوال؟
خوب و خوشین دیگه؟
خسته از کار و تلاش و امداد و درس و زندگی و ... نباشین
تاریخ مصرف مواد که زیاده خدا رو شکر ؛ دو سه روز مونده به جمعه بخرید که برای شب جمعه احتیاج پیدا نکنین و نباشه

من از وبلاگ آقای سوپرمارکتی اومدم اینجا

سلامت و شاد و موفق باشی
در پناه خدای مهربون

سلام
سپاس
خوش اومدین

امدادگر چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام آقا آبتین یه زحمت دارم واستون اگه میشه در مورد رشته تحصیلیتون و اینکه توی چه دانشگاه هایی این رشته رو دارن و چگونگی ورود به آن یکم برام توضیح بدید.یک دنیا ممنون

سلام
خوبین؟
دانشگاه جامع علمی کاربردی
مقطع کاردانی:
رشته نجات
نجات ساختمان های بلند
آتشنشانی
مقطع کارشناسی:
مدیریت عملیات امداد ونجات
مدیریت عملیات اطفاحریق
پیشگیری

نازنین پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:18 ب.ظ http://http:/tanabemah.persianblog.ir

اوه!!!
اما اگه یکی از این بازیگرا (بازیکن)آدمو گیر بیاره و تمام بازیاشو سر آدم در بیاره اصلا دوست داشتنی نخواهد بود!

سلام
این ینی چی؟

فریده پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ http://ferimoti.blogsky.com

سلام
اه
عکسه اون بچه اون ژایین بدجوری رفت رو اعصابم

سلام
کدوم پایین؟

سیما جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.laleye-tabdar.blogfa.com

سلام
وبلاگتون خیلی جالبه ... چند تا پست آخرتون رو خوندم ... با خوندن مطلبی که در مورد ایمان بود بد جوری به هم ریخنم بدنم یخ کرد و دیگه نتونستم به عکس اون فرشته کوچولو نگاه کنم وجود ... هر کسی این افتخار رو توی زندگیش پیدا نمی کنه ...

با اجازه لینکتون کردم که گمتون نکنم و از این به بعد بیام مطالبتون رو بخونم
همیشه ایام شاد باشید و سلامت که بتونید زندگی و لبخند رو به کسایی که بهتون نیاز دارن برگردونید ...

سلام
مجبورم ثبتشون کنم باور کنین
لطف دارین شما

نیلوفر جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ق.ظ http://taraneyerahaee.blogfa.com

همکلاسیم فوت شد.. از مریضها کریمه کونگو گرفت...

سلام
خدایش بیامرزتش

غزل یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:47 ب.ظ

سلاااااااااااام.... چه خبرااااااا؟!!!! خوبین؟ خوش می گذره؟ کم پیدایین!
یه سوال: برق گرفتگی هم به آتشنشانها ربط داره؟ اگه آره پس .
آخه شما چرا نگفتین وقتی یه سمت سیم رو به برق وصل کردیم، نباید سر دیگشو با دست بگیریم هااااااااااان؟ اگه الان من مرده بودم چی؟!!!! اگه می مردم به خونوادم می گفتم این آقا آتشنشانه شریک قتله!
فعلا
---------------------------------------------------------------------
پ.ن: چون می دونم همه نگران(!) شدن بگم که هیچیم نشده!!!! خودم هم در عجبم!
پ.ن2: برق 220 ولت تنظیم کرده بودم ولی از شانسم خطای دستگاه زیاد بود(یه بار این خطای دستگاه به درد خورد)! با ولت سنج گرفتم 180 ولت بود!

کهکشان دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام آبتین خان عزیز
خوبین؟
مدتیه خبری ازتون نیست. نگران شدیم (نه اینکه کارتون هم پر خطره...)
گفتم حال و احوالی بپرسم

روبراه هستین که انشاءالله؟

سلام
ممنونم
خوبم
ایستگاه جدید نت ندارم
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد