عذرخواهی

سلام

حال شما؟

خوبین؟

دوستون دارم

درگیر امتحاناتم

نظرات 8 + ارسال نظر
کهکشان شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام بر اتشنشان ابتین!
آرزوی موفقیت و سلامتی براتون دارم

یا علی

سلام کهکشان
چه خبرا از زحل و زهره و ....
ممنونم
همچنین

fireman(ه) یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام. آقا این چه وضعشه مردم رو سرکار گذاشتین؟؟؟ مردم که بیکار و علاف نیستن هی دم و ساعت بیان سر بزنن همش به امید خوندن یه خاطره ی جدید ، اونوقت شما خیلی راحت بعد یه ماه میای چند کلام اونم با عنوان عذر خواهی تایپ میکنی و میری و بازم مردم رو چشم به راه میزاری و خداحافظ!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آخه این انصافه مرد مومن؟؟؟ نمیگی ادما دلشون برات تنگ میشه؟؟؟؟؟ نمیگی انتظار چقد سخته؟؟؟؟؟ اصلا تو خودت تا حالا طعم انتظار رو چشیدی که انقد راحت مردم رو منتظر خودت سرپا نگه داشتی؟؟؟؟؟؟ بابا ول کن اون درس و مشق بیخودی رو..... اینا که واسه ادم نون و آب نمیشه......بچسب به همین سایت اون وقت ببین چه نون و آبی از توش دراد.....

سلام اتش نشان
ممنونم
شما محبت دارین به من
شرمندم نکنین
دعوا نکنین
درسو مشق بخدا منو ول نمیکنه

نگارنده دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ http://30youngwoman.blogsky.com/

امیدوارم که موفق باشید و ما رو سربلند کنید

سلام
سپاسگزارم
همچنین شما

فقط من! سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:54 ق.ظ

سلام آبتین جان!
انشالله موفق باشید.
منتظرتون میمونیم.

سلام فقط من
شما نسبت به من لطف دارین
همچنین

سحرجاویدی + منصوره شفیعی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 ب.ظ http://khyrkhah.blogfa.com

سلام . انشاء الله موفق باشید

سلام
ممنونم
محبت دارین
همچنین شما ها

معصومه سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ب.ظ

در امتحانات موفق باشید

سلام
ممنونم
شما هم در امتحانات درسی و امتحاناتی که از سمت خداوند برای ما تعیین میگردد موفق و سربلند باشین

داااااش ممد پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ق.ظ

به به به آبتین خان گل
آخه پسر خوب اگه اون موقع که من بهت می گفتم درس بخون، خونده بودی الان مثل یه بچه ی خوب با خیال راحت می رفتی امتاحانات رو میدادی نه اینکه الان مثل یه بچه ی خوب دیگه، گیر کنی تو گل، ولی اشکال نداره شما جوونا هنوز جای جبران دارین از ما که گذشت... نمی دونم این جوونا چرا انقدر از نصیحت بیزارن، تجربه مدرسه خوبیه ولی بهاش خیلی سنگینه خیلی، پس از تجربه دیگران استفاده کن. از طرف یه پدربزرگ دلسوز....

سام علیک
خوبی بامرام
لوتی زدی تو فازه دعوا
با ماهم آره؟
سنی ازت گذشته با صفا

زجاجی جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام
ما چندین بار(خعلی) آمدیم اینجا نبودید.
چشممون به در این وب سفید شده بودا خوب شد برگشتینامیدوارم تمام امتحاناتونو ۲۰ بشید

در کلبه ما رونق اگر میس صفا هس
خوش اومدی جوون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد