خانمه؟برادره من من خودم چهره شناسم


سلام

خوبی اخوی؟

آبجی نخند  نه بخند  خوبی شما؟


می گما کم کم دارم مطمئن میشم این خانمه مشکل داره

بله رفتم ماست چیلی(تند) بگیرم

کل یخچالو زیرو رو کردم

به خانمه گفتم ندارین؟

چی نداریم اقا؟

ماست تند ندارین؟

نه تموم کردیم

اگه خواسته باشم واسم میاریسن 7  8  تایی؟

کجا میخوای ببری؟ شهرستان؟

بله شهرستان اسن ماست فوق العادس خانم

ت. سازمان اینقدر ازین ماست تعریف کردم دوستام عاشقش شدن

خانمه جواب میده؟

باید هماهنگ کنیم وقتی اومدن واست نگه دارم

آقا این ماستو با عَ رَ ق می خورن

من: خانم من کاری ندارم با چی می خورن

خانمه؟ شما هم میخوری

منو میگی ابرو انداختم بالا چشا درشت هیکل آه

گفتم : من؟

آره شما

نه خواهره من اشتباه می کنی

خانمه؟برادره من  من خودم چهره شناسم تو هم عَ رَ ق می خوری

من: نه خواهر من اشتباه میکنی

--------------------

پ ن1 : این خانمه احتمالا ماستو با مایعات قابل اشتعال مصرف میکنه

پ ن2 : بخدا به قیافش می خوره

پ ن3 : خدایا ببخش منو غیبتش رو کردم

پ ن 4 : 2 روز پیش رفیقم امتحاناتش تموم شد رفت

از صبح روز بعدش بارون میباره / زنگ زد بهش گفتم آسمون هم در نبودت داره گریه میکنه

خوشحال شد / گفتم میدونی از کجا فهمیده رفتی؟ گفت نه از کجا؟

گفتم ازونجا که دیگه ش و ر تِ ت  رو رو بند نمیبینه فهمیده رفتی

نظرات 17 + ارسال نظر
mohammad یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ

واآی کارت خیلی بده نکن از این مشروبات استفاده نکن خوب حنما اون خانومه یه چیزی میدونه که میگه آخه چهره شناسه

زجاجی دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ

خوب نمیشه از این ماست ها از یه سوپری دیگه بخرین آخه این خانومه که چهره شناسه همیشه می فهمه که شما این ماست ها رو برای چی می خواین
یه وقت میره لوتون می ده ها...!!

زجاجی شما هم

دااااش ممد دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:49 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااام
دلم می خواد یه نفر رو بگیرم خفه کنم، فلشم رو داده بودم به یکی از رفیقام مثل چی ویروسی شده بود الانم برای این که بتونم آهنگ هام رو بریزم توش ببرم استودیو مجبور شدم فرمتش کنم، همه آرشیومم به باد رفت
اگه حرف نمی زدم از عصبانیت میترکیدم، بی خیال، به قول داش مهدی لوتی خور، فدای رفاقت.
اینم کلی انرژِی واسه داش آبتین گلم که اینقدر انرژی دوس داره:

سلام نوکرم
خوبی
بابا کشتی منو با این همه انرژی

فائزه دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ب.ظ http://like-u.blogfa.com

عجب سیریشی بوده این خانومه!
یک کلام میگفتی آره!بیخیال میشد دیگه

نه بابا چی رو بگم اره

D: سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ

آقا خاطراتتون خیلی خوندنیه فقط کاش این غلطهای املایی رو مخ آدم نمی رفت!
خواهره من و برادره من غلطه! خواهرِِِِِِ من و برادر من!
اصلا" هم کوتاه که بشه می شه اصن.
ضمنا" چرا به جای : (علامت دو نقطه) علامت سوال می ذارید؟! آدم قاطی می کنه!
البته قصد انتقاد سازنده است!!

سلام
همون اول گفتم که غلط دارم

نسرین سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

حالا از اینکه خانمه درست حدس زده ناراحتی[:S04
2:]یه چیزی هم میخواستم به اونی که تو پست قبل گفت با مازندرانیها دهن به دهن نشو بگم: نه واقعا این نظر بود که گذاشتی ؟مازندران جنگلش خوبه دریاش خوبه دانشگاهش خوبه ماست چیلیش خوبه فقط آدماش خوب نیستن

خانمه واسه خودش درست حدس زده

آدماشم خوبم البته بعضی هاشون
مثل جاهای دیگه

فقط من! سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

آقا آبتین خلاف شدین هاااا
اونم از تقلب پست قبل ... اینم از دلیل ماست چیلی خریدنتون!!
خوشم میاد هر دفعه هم نقشه های شیطانی شما برملا میشه
توبه کنید برادر ... توبه



نه بخدا

داش مهدی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام جیگر.
خوبی با مرام؟ علت اصلی گیر دادن این ضعیفه به حضرتعالی بدلیل نبود سیبیل کت و کلفته. اگر این فقره رو داشته باشین همه چیز حله.
راستی داشتم توی اینترنت چرخی میزدم که با آتش نشانی بلژیک آشنا شدم اونجا واسه زنگ ایستگاه از این آهنگ استفاده میکنند.
خیلی باحاله
http://s3.picofile.com/file/7426458488/99999.mp3.html

سلام با صفا
کلی بااین موزیک حال کردم
مسی

امدادگر شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام آقا آبتین در مورد رشتتون و اینکه چه گونه میشه وارد این رشته شد1کم برام توضیح بدید و این که این رشته در دانشگاه های هلال احمرم هست یا نه؟اگر هست امدادگران اولویت هم دارن نسبت به سایرین یا نه؟

سلام امدادگر قهرمان
باید بگمکه دانشگاه جامع علمی کاربردیاین رشته رو داره
از کاردانی تا کارشناسی
دانشگاه هلال هم جدیدا این رشته روآورده
افراد شاغل در اولوییتن
البته فک کنم دقیق یادم نیس اگه سابقه فعالیت بفرستی دراولویت باشی
یادم نیس بخدا
نترس
قبولیش خیلی سادس خیلی

اهورا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ق.ظ http://asak.blogfa.com

سلام عزیزم

من به جای تو بودم میگفتم ایندفعه که داداش خواست بخوره بگو شما رو هم دعوت کنه ببینه اونو با چی میخورن .


مینو دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ

بامزه بود، نمیدونم چرا جدیدا همه فکر میکنن خیلی حالیشونه با یه نگاه همه رو مشناسن،
واقعا چراااااااااااااااا؟

سلام
چراااااااااااااااااااااا؟

نیلوفر پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ http://taraneyerahaee.blogfa.com

خدا بگم چیکارت کنه آبتین!تو یه وبی خوندم که پسر همسایشون که آتش نشان بوده به رخمت خدا رفت! سکته زدم تا بیام وبت رو باز کنمو ببینم سالمی....یه خبر بدی به ما! یا حداقل سر بزنی چیزی نمیشه بخدا!

سلام دکتر
شاید فردا خبر پرواز منو بشنوی
از کجا معلوم
ممنونم که سر میزنی
باشه
بروی چشم

سیما جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.rose-solitary.blogfa.com

منم از این ماستا می خوام ... آخه عاشق طعم داغ چیلی ام ...

آبجی پیدا کردی واسه منم بفرست

دختر دریا شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ق.ظ

آتشنشان
خوب قیافه رو چرا اینقد تابلو میکنی که همه از راز درون باخبر بشن

نگوووووووووووو

حسین کریمی یکشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام آبتین چند وقته که ازت خبری نیست کجایی پیامکهایه ایمنی هم نمیدی خودی نشون بده دلمون واست تنگ شده

سلام داش حسین
نوکرم بمولا
گیرم حاجی
درس میشه

ناشناس:) سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ

شلام
بابا این چه کاریه تو میکنی ؟ زنگ بزن کارخونش نمایندگیشو بگیر واسه خودت ندید بدید بازی در نیار ما تو اون شهر آبرو داریم تازه با اون تبلیغاتی که تو کردی ملت آب دهنشون آویزون شد (از این شکلک آب دهنینا نداری ؟؟) اون خانومرو هم بذار مسئول فروش 2 روزه نیشابورو میترکونیناااا .تازه خودتم میتونی درست کنی از این ماست پرچربا بگیر با فلفل قرمز بریز تو مخلوط کن فلفل سیاه هم بزن رو ظرفشم بزن ماست آبتین نیشابور .چی میشه

احمد سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ http://ahmadhajivand.blogfa.com

سلام با اجازه لینکتون کردم

سلام
لطف دارین شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد