اینم نقاشی کفه دستم


سلام علیکم

و رحمت خداوند بر شماباد

حال شما؟

باشه میدونم موکتش نکردین

خدمت با سعادتتون عرض کنم که

امتحانات پایان ترمه

میرم خونه  بچه ها

2 تاشون ناراحتن

چی شده بابا؟ کشتی هاتون آبرفته

نه آبتین میدونی چی شده؟

نه بگین خب بابا

هیچی امروز ازمون تقلب گرفتن

تقلب گرفتن؟

چندبار گفتم نکنین اینکاراتونو؟ گوش بهحرف بزرگترتون گوش نمی دین دیگه

اینم نتیجش

رفتم تو اطاق پشتی نشستم تا جزومو مرورکنم

صدا زدم

حالا چه جوری تقلب زده بودین؟

هیچی کف دسمون نوشته بودیم

گیر داده بود که مشتتو باز کن

اعصابمو خورد کرد

توهمین حینیه  فکریبه ذهنم رسید

به رفقا  گفتم اصلا ناراحت نباشین

میدونم چی کار کنم

یه  کاری کنم که خانم بد اخلاقه

همون مراقبه حساب کار دسش بیاد

اصلا ضایش میکنم

پرسیدن:آبتین میخوای چی کار کنی

گفتم یه لحظه

بداز 5دقیقه رفتم پیششون

حالت زمان امتحان رو به خودم گرفتم

نشستم

به رفیقم گفتم تو مراقب باش مثلا همون خانم بداخلاقه

گفتم امروز رفتم سر جلسه

هی کف دسته چپم رونگا می کنم

خلاصه یه کاری میکنم که مشکوک شه وبیاد جلو

خب حالا تو بیا جلو به من گیر بده

آقا کف دستت رو باز کن

من من خانم  با منین

بله با شمایم

خانم اخه واسه چی؟

من تقلب میکنم

میگم کف دست رو باز کن آقا

بد یه هو کف دستم  روبه سمت رفیقم باز کردمو 

کلی خندیدیم

ازطرحم خوششون اومد

گفتن ای ول تلافی کن

صورت مراقب رو تجسم میکردیما از خنده رو زمین دراز کش می شدیم

وارد جلسه امتحانی میشم

هر کارکردم که خانمه به من شک کنه که تقلب می کنم بیاد جلو نقشه رو عملی کنم

نیومد که نیومد

اینجای که می گم

چاهو اول واسه خودت بکن بد واسه یکی دیگه

درس گفتم

نزدیک بود یادم بره

اینم نقاشی کفه دستم




پ ن : نداریم
نظرات 9 + ارسال نظر
فرنوش دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ http://gozareayam.blogsky.com/

سلاااااااااام........
چه نقشه جالبی
اما چرا جواب نداد؟؟؟ نکنه خوب بازیش نکردین؟

سلام
خیلی دوس داشتم جواب بده
حیف شد

غزل دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

خیلی خیلی حیف شده هااااااا
( راستی شما چرا همیشه زورتون به خانوما میرسه هاااااااان؟!!! )

سحرجاویدی +منصوره شفیعی سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ http://khyrkhah.blogfa.com

فقط من! چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ق.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/


سلام
اگه می دید احتمالا فکر میکرد شکست عخشی!! خوردین!
شاید گشت ارشاد لازم می شدین

امدادگر چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

منم چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام.
ای جااااااااانم...

نیلوفر چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://taraneyerahaee.blogfa.com

وای وای! اگه زنه مشکوک میشد واین نقاشی رو میدید یکی هم میزد پای چشمت فکر میکرد عاشقش شدی.....

خب میدید
مناز قصد این کارو کردم که دیگه به بچه ها گیر ندن

دااااش ممد دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

سلاااام، نچ نچ نچ این کارا چیه بچه، چند بار گفتم رو دستت نباید نقاشی کنی، زشته، به اون خانم بد اخلاقه میگم دعوات کنه ها!!!!
راستی فکرشو بکن تو بخوای با این خانم بد اخلاقه ازدواج کنی........
راستی یادت نره منو عروسی دعوت کنی

n.amn شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:28 ب.ظ

دوست داشتم نقاشی کف دستتون ببینم اما باز نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد