یادمون نمیاد ما سگ بابابزرگمون رو اینطوری صدا زده باشیم آقا


سلام

دیروز جمعه با چنتا از دوستان رفتیم منطقه زیبای بوژان

شب حدود ساعت 2:30 دقیقه بامداد تو مسیر خونه بودم (پیاده)

که یهویی یه ماشین پیچید خیلی آروم به سمتم می اومد

نوار سبز رو ماشین حکایت از پُلی س 110 داشت

حالا ما

طبق معمول موها تو حالت پروازی   ژولیده   دسمال سر رو هم دور گردن انداخته بودم

میدونستم میان جلومو میگیرن

بله با فاصله حدود 3 متری کنارم ایستاد

جالب اینجاس که وقتی میخواس صدام کنه  زحمت نداد به  خودش

بگه:هی آقا   آقااااااااااااا با شمایم

سوت میزد 

سوت زدنم یاد نداشت

فک کنم انتظار داشت مثل سگ واسش دم تکون بدم

من: بله  با منین

اون: بله با شمایم

من به اون:یادمون نمیاد ما سگ بابابزرگمون رو اینطوری صدا زده باشیم آقا

میرم جلو: سرمو خم میکنم که ببینمش

اون: اینوقته شب اینجا چی کار می کنی؟

من:میرم خونمون

اون:کجا بودی تا الان

من:کوه بودم کوه

اون:کارت شناسایی داری؟ اسمت چیه؟

من: نه ندارم  آبتین محب

کارمندسازمان آتشنشانی ام

اون:کارمندسازمان آتشنشانی هستی؟

من:بله آقا

اون: به رانندش نگا میکنه که بریم


نظرات 19 + ارسال نظر
ireman(ه) چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ق.ظ

fadaye to besham ba on mohaye joolide va on dasmale saret ke omidwaram sag bejovash . kash be ja polis man nesfe shabi jolot zaher mishodam. onvaght chikaret mikardam? kole khastegito ye ja az tanet dar miovordam..

سلام
لطف دارین شما

حمید چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ق.ظ

سلام آبتین جون.
جان من به همین راحتی ولت کردن داداش؟ عجب شانسی داری جون داداش!

به همین راحتی
به همین سادگی
کیک پودر رُ ش د

داش ناشناس:) چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام
این آقا هاپوه چی خورده انقدی شده؟
به نظرت اگه باهاش حرف بزنم راضی میشه منو سوار کنه 1دور بزنم؟
البته چون سگ بابابزرگتونه بهتر شما راضیش کنین
راستشو بگو کلک اون موقع شب کجا بودی؟؟

الله اکبر

غزل چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:37 ب.ظ

چه عجب شما نظرا رو تایید کردین
جدا همین جمله که تیتر زدینو بهش گفتین؟!!!!!
میشه یه کم از این شجاعتتونو به من قرض بدین لطفا؟

شما همیشه عصبی هستین؟
بله همونو گفتم
شجاعت قرض دادنی نیس

مصطفی پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

اعصلب نداری ها ...

اعصلب ینی اعصاب؟
سلام

صالحه پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ http://www.ahdnaf.blogfa.com

سلام

بیا بزن!
باباجون ارام تر!پلیساهم درگیر مشکلاته خودشونن!

احترام ربطی به مشکل نداره

رضا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:09 ب.ظ http://darooghenews.blogfa.com/

سلام.متاسفانه برخی دوستان توی برخورد کم لطفی هاشون وحشتناکه.
این قدر که گاهی یادشون می ره چه لباسی رو پوشیدند...
حالا ببین ما چی می کشیم هر روز و هر شب و هر لحظه توی این حوادث...
البته برخی هاشون هم ته ادب و احترام و شخصیت اند.

حسن ف جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ http://pdg.parsiblog.com

سلام. به اون آقا پلیسه می گفتی که "شما این وقت شب این جا چکار می کنی؟!"

سری بد میگم

حمید جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ

سلام داش آبتین.امروز که رفته بودم قم جمکران حسابی دعات کردم.مخصوصا تو جمکران کنار چاه عریضه. آره داداش ما به یادتیم. با اینکه چند روز بیشتر نیس با وبلاگت و خود با مرامت آشنا شدم ولی حسابی رفتم تو نخ شجاعت و مردونگیت. به قول معروف اللهم الرزقنا...
آره داداش به یادتیم اگرچه شما جواب سوال مارو ندادی...
نوکرم

نوکرم به مولا
جواب تمام سوالاتون رو دادم من که

فقط من! جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

لحن ناخوبشون رو دیدیم
و
اعتمادشون به آتش نشان ها رو هم ببینیم

نیلوفر جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ب.ظ http://taraneyerahaee.blogfa.com

عین خلاف کارهای خفن داشتی میرفتی !اما نباید اونجور صدات میکردن!
حقیقتا خوب جوابشون رو دادی

خلاف کار؟
خفن؟
جواب؟

دندونی شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:17 ب.ظ

ببخشید واقعا نا امید شده بودم م که نیستید دیگگگه!
خواستم ببینم وضعیت خانم های آتش نشان چطوره؟ یعنی چه جوری میشه آتش نشان شد؟ من خودم دانشجوی پزشکی هستم اما توی سریال عملیات 125 دیدم آقاهه پزشکه و داره آتش نشان میشه خواستم ببینم که به خانم پزشک امدادگر هم احتیاج دارن؟ بعد باید کلی دوره بگذرونی؟ باید استخدام آتش نشانی بشی؟!
...................................
انشاالله که هستید به حول و قوه الهی!
..................................
آقا یکم غریب نوازی به خرج بدید جواب سوالمو بدید خواهشا!

سلام دکتر
حال شما؟
عذرخواهم اگه پاسخی به سوالاتون ندادم
از دست دررفته احتمالا که بعید میدونم
آتش نشان های خانم همه خوبن سلام دارن
راسش من اولین بار با فعالیت خانم هادر سازمان آتش نشانی در شیراز آشناشدم. واقعا فعال بودن فعال
با توجه به شرایط جامعه ونکته مهمتر اینکه خانم ها اکثرشون خودشون رو قبول ندارن بکارگیریشون تو سازمان بسیار کمرنگه
اگر هم بکارگیری بشن تو فاز اداری هستن نه عملیاتی
---------------------------------
باید بگم که اونا همش فیلمه فیلم
---------------------------------------------
پیشنهاد میکنم که شما تو کلاسهای آتشنشان افتخاری شرکت کنین ودوره های مربوطه رو بگذرونین.
بله برای آتشنشان نشان شدن باید کلی دوره بگذرونین
واگه خواسته باشین نیروی سازمان شین حتما باید استخدام شین
بهتره از داوطلب بودن شرو کنید دکتر
----------------------------
موفق هستین
ایام به کام بیشتر

حمید شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام داداش.خوبی؟ نمی دونم اون نظری که گذاشته بودم چی شده/ اونو میگفتم جواب ندادی.نخوندیش پس. راستش دیگه خسته شدم. این مادرا از بس نگرانن آدمو کلافه میکنن. هر وقت با بروبچ میخوایم بریم کوه کلی باید آه و ناله و نفرین بشنویم. خیلی نگرانن از اینکه ما میریم تو ارتفاعات.خیلی. این نگرانیشون داره دیوونم میکنه. میخواستم از شما که خودت مرد خطری بپرسم مادر شما یا اگه ازدواج کردی خانمت گیر نمیدن؟ نگران نمیشن؟با این نگرانیشون چیکار میکنی؟ به خدا خودم خیلی اذیت میشم. از یه طرف نمی تونم نگرانی مادرمو ببینم از طرفی نمیتونم پا رو علاقم بذارم. کمکم کن داش آبتین.
نوکرتم.

سلام

مامان آدم زنه آدم خانواده آدم حق دارن که نگران شن
خانواده من هم همیشه نگرانن
به مادر اطمینان خاطر بده که میتونی
خطر رو میشناسی
هیچ وقت خاطره حوادث کوه روواسشون تعریف نکن
از پیروزیهات واسه مادر بگو

حمید یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ

دستت درد نکنه.خیلی آقایی داداش
نوکرتم به مولا.

دندونی دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ

بسیار بسیار سپاس که جواب دادید!
واقعا عملیات نمی فرستن؟ پس چرا دیگه به خانما آموزش میدن!؟؟؟ اونا خانما رو قبول ندارن نه خانوما خودشون رو!!!
پشت میز نشستن که آموزش نمیخواااد ای بابا!
دوره های افتخاری چقد طول میکشه؟! بعد آتش نشان های مفتخری (!!) رو هم نمیفرستن عملیات مخصوصا اگه خانم باشن؟!
ببخشید وقت تون رو گرفتم! صمیمانه پوزش می طلبم...!

سلام
خواهش میکنم
میفرستن
اما نه هرعملیاتی
--------------------------------
دوره ها بستگی به سازمان اون شهر داره

دااااش ممد دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ

والا ما هم یادمون نمیاد سگ بابابزرگمون رو اینطوری صدا زده باشیم
جدی میگما، ما صداش میکردیم ‌پرویز تازه شناسنامه هم داشت اون موقع من هنوز شناسنامه نداشتم این چجوری داشت خدا میدونه

zizi شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ http://ma2ta200.blogfa.com/

وااااااااااا
چ بیکار؟؟

کی بیکار؟
سلام

zizi یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ http://ma2ta200.blogfa.com/

گیر دادنشو گفتم

n.amn شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:06 ب.ظ

اخلاق خاصی داری اما درسته بعضی ها همین هستند عجیب البته اخرش بد بود چون هر کی بگه من اتش نشانی یا سازمانی کار میکنم که نمیشه بهش گیر ندن یا ازش بگذرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد