بدون شرح






پ ن :ینی اون روز قشنگه میاد که وقتی رو یه تصویر/رو یه لینک کلیک کنیم این بالاییه رو نبینیم؟

نظرات 5 + ارسال نظر
فرنوش یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ http://gozareayam.blogsky.com/

سلاااااااااام........
.
.
.
بدان چیزی که امید نداری ، امیدوارتر از چیزی باش که بدان امید داری


کدوم بزرگوار فرمودن؟

غزل یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ



آقا هر کی بخنده بهم ایشاللا سوسک شه........ من متن پایین عکس رو نخونده بودم... هی دارم به اینترنت فحش میدم که چرا این قدر طول میده... خوووووووووب سر کارمون گذاشتیناااااااا...
مورد 2- من همیشه عصبی نیستم..... ولی زود عصبانی میشم.... مشکلیه؟ (همین امروز یه آتشنشان بهم گفت این از عوارض امواج الکترومغناطیسه... مخصوصا موبایل )


غصه نخورین از امواج موبایله

داش ناشناس:) دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام غزل خوبی ؟
من بهت خندیدم پس چرا سوکس نشدم؟
چه خبرا ؟ موبایلت زیاد امواج ول میده ؟
به خودت سنجاق بزن امواجارو میگیره ااااآآ

سلام داشه ناشناس
اینجا مسنجر نیست ها

دااااش ممد دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

سلااااااااااااام سلام
واقعا بهت تبریک میگم آبتین جان، یه کم دیگه تلاش کنی وبلاگت تبدیل میشه به ف ی س ب و ک، یه لایکم بذاری دیگه تمومه
اینم از طرف تو برای من

کدوم با مرام
کوشش

sayeh شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد