عذرخواهم

اره

میدونم

حق دارین بخدا

جان؟

اره بخدا حق با شماس

بخدا دیگه تکرار نمیشه

قول؟

جانم؟

نخیرم/ قول مردونس بلههههههههههه

 بله کارشناسی تموم شد

اصلا باورم نمیشه از امل رفتن راحت شده باشم

ای خدا شکرت

این هفته

ینی 5شنبه ساعت 8 صب آزمون ارشد

مهندسی ایمنی صنعتی

سخته قبولیش  میدونم

خیلی سخته

توکل به خدا

واسم دعا کنین

آره مینویسم

مثله همیشه

 راسی سلام

خوبین؟

دوستون دارم

-----------------

پ ن : ممنونم بابت نگرانی هاتون

ممنونم بابت ایمیلاتون

ممنونم بابت پیگیری هاتون

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
پرنده گولو سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:51 ق.ظ

صد ساله نیومدی اینجا.وبت تار عنکبوت بست!
فارغ التحصیلی مبارک

سلام گولو با نشستنت رو شاخو برگ این دفتر
عنکبوتا از ترس پا به فرار گذاشتن
ممنونم

عسل بانو سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ

خسته نباشین . خدا قوت مرد روز های سخت . تبریک می گم و امیدوارم که امتحان ارشد رو به خوبی بدین . قبول می شین من مطمئنم .

سپاس سپاس سپاس

غزل سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

سیلااااااااااااام........ چی عجب!
حالا چون کنکور ارشد دارین، این دفعه به بزرگی خودم می بخشمتون! ولی یادتون باشه که قول دادینااااااااااا......
ایشاللا موفق باشین......

از ماله رجب :)
ارشد بود دیگه
ممنونم

حمید سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام آبتین جون.خوبی؟چشم ما روشن!چه عجب!درکت می کنم. واسه ارشد خوندن سخته ولی تو قبول میشی.برات دعا می کنم داداشُ. ُبه قول خودت «من به تو ایمان دارم».
موفق باشی
نوکرتم

سلام حمید جون
ممنونم
نوکرتم با مرام

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ

توکل بر خدا.
انشاالله موفق باشید...

سلام
بله توکل بر خدا
ممنونم
همچنین

lpln چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://nanga.blogfa.com

انتظار داری ببخشیمت آخه آدم بلاگ با ای همه بازدید رو یهو تعطیل میکنه؟
چیبگم والا؟

تورو خدا ببخشین خواهش کردم

یونس پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.yshariatmadari.blogfa.com

باز چیکا کردی ؟
سر کیو زیر اب کردی؟
مدیر عامل و که نابودش کردی!!!
خره دلم واست تنگ شده
یه برنامه جور کن تا بریم

هیچکار
سر هیچکسو
مدیره شرکت حقش بود
خر خودتی من آبتینم
هفته آینده اکتشاف داریم بیا منتظرتم

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ http://toranjbanoo.com

خیلی خوبه که هستی آبتین..........

سلام بانو ترنج
ممنونم

فقط من! سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ق.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

سلام
خیر مقدم
خسته نباشین درس و امتحان و کنکور!
انشالله در هر سه موفقید.

سلام
ممنونم
موفق هستین

n.amn شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:19 ق.ظ

کاش عذرخواهی ادم ها رو قبول میکردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد