اولین برش۹۲

نظرات 12 + ارسال نظر
غزل یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ب.ظ

یاااااااااا خدااااااااااااااا
بسم ا... ( پوف پوووووووووووف پووووووووووووووووووووووف)
ترسیدم آقا!!!!!!!!!!!!!!
---------------------------------------------------------------------------
یاد مکزیک افتادم!

سلام
مکزیک ؟

دندونی یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ب.ظ http://harraf.blogsky.com

صدا
دوربین
حرکت!!!!!!

کات

غزل یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ

بلی......... مکزیک! کلا این مدل ریش سیبیل منو یاد اونجا میندازه....... میگم اجازه هست عکستونو چاپ کنم؟ آخه ازین گودزیلاهای بچه نما(منظورم دهه هشتادیاس!) زیاد داریم تو فامیل! هر وقت اومدن خونمون عکس شما رو نشونشون بدم، بترسن، مثه آدم بشینن سر جاشون! یوهاهاااااااااااا....... چقدر خبیثم من!
------------------------------------------------------------------------
اعتراف: 4 شنبه سوری من نظاره گر بودم فقط! ولی....... یه دونه ازین آبشاریا کار نمی کرد، با عرض معذرت کلا انداختیمش تو آتیش! من شرمندم........ من عذر می خوام! دیگه تکرار نمیشه! منو نزنین آقا..... من که ننداختمش...... یکی اومد انداخت کلا تو آتیش...... اصلا با این برخوردی که شما دارین، من دیگه نمیام اعتراف کنم! ایـــــــش....

پوریا طهرانی سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ http://www.emdadgarhelal-ny.ir

سلام
چی شده سری از ما فقیر فقرا میزنید . ما که بلدیم صورتمون رو با سیلی سرخ کنیم
سال نوی شما هم مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی

سلام پوریا جان
نوروزت مبارک
ای بابا بذا یکبار من صورتتو با سیلی سرخ کنم
:)

حححاللللللللللللللا سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

سیبیلا رو................

نیلوفر سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ http://taraneyerahaee.blogfa.com

سلام آبتین جان ممنون از زحمتی که کشیدی/به سایته رفتم و همه قالبهاش رو نگاه کردم.خیلی خوب بود حالا هروقت ازین قالبه خسته شدم اون 37 رو برمیدارم ازش خوشم اومد اما با این دختره هم وزنن.نتونستم تصمیم بگیرم...راستی باعث خیر شدی! رفتم وبلاگمو تو صد تا موتور جستجو ثبت کردم! حالا نمیدونم به چه درد میخوره@امیدوارم سر هر سرچ بی ربطی که ملت میزنن وب من رو نیاره که ملت فحشم بدن! چون خودم همیشه ازینکار متنفرم!@

آمار بازدیدتون میره بالا

نیلوفر سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

خیلی لوسی ابتین,تازه فهمیدم به مسخره گفتید دکتر شدن سخته! میخای دکتر شی!
بعد شش سال و نیم درس خوندن دو روز استراحت به من نمیبینی?تازه فردا هم کشیکم..حالا که اینطوره میرم آتش نشان میشم چون قطعا بخور و بخابش بیشتره:-D ;-)

مصطفی یک آتش نشان جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ق.ظ http://mostafa125.javanblog.com

سلام آبتین جون سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی.من دارم از کمپ غدیر که اونجا همراه با همکاران محترم مسقر هستیم این پیام رو میفرستم.سلام میرسونن...خدا حافظ

سلام مصطفی عزیز
خوبی؟
بدوستان سلام برسون
لپشونو بگیر بکیش ببوسشون
خسته نباشی عزیز

حمید یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام آبتین جون.خوبی داداش؟به نظرم بدون ریش و سبیل سنت پایین تر میزنه ولی در کل با هیبتی داداش جان.
نوکرم
یا علی

سلام حمیدجون
خوبی داداش
باشه
میزنیم

بی بی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:34 ب.ظ http://2khtarepayiz.blogfa.com

الان مثلا فیگور گرفتی???
خداییش سیبیلات خیلی تو حلقه

سلام
ممنونم

sayeh شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام و درود
سال نو مبارکخیلی دیر گفتم
خوب لخبندش پس کوووو!!!!....

سلام ماهی رو هر موقع از آب بگیری تازس

مهسا پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ب.ظ

وای خداجونم این تویی ابتین؟
تو چقدر ماهی
دوشت دالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد