تست ورزشی


این تست ها کجا و تست های ما کجا

نظرات 7 + ارسال نظر
مصطفی یک آتش نشان شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ق.ظ http://mostafa125.javanblog.com

سلام آبتین جون ولی قبول داری با این همه ایرانی ها شجاع ترن؟تست یک قسمت از آتش نشان بودن رو نشون میده

سلام مصطفی جان
گاهی وقت ها ترسیدن بزرگترین شجاعته عزیزم

علیرضا شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:34 ب.ظ

خب همین جوریه که اونا میشن کشور جهان اول ، کشور توسعه یافته
ما میشیم کشور جهان سوم ، کشور در حـــــــــــال توسعه!

عسل بانو چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

چرا چیزی دیده نمیشه ؟!!!

سلام عسل بانو
یه کوچولو صبر باید بکنین

بی بی زهرا نقوی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ http://2khtarepayiz.blogfa.com

من که نتونستم چیزی پیدا کنم پیغام خطا میده همش

نت شما ایراد داره

بی بی زهرا نقوی یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ http://2khtarepayiz.blogfa.coms

امروز بالاخره دیدم!!!!
چقدر تستش طولانی بووووووووووووووود!!!

بسلامتی
بله

بهار یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام من همشهری شما هستم میشه لطف کنید نکات ایمنی رو توی وبلاگ اموزش دهید وبلاگ قشنگی دارید اطلاعات جالبی رو نسبت به شغلتان پیدا کردم

سلام
بروی چشم
ممنونم

مرتضی (آتش نشان) یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ق.ظ

سلام
من از تیتر شما ناراحت شدم
واقعا فکرمیکنید ما کجاییم!!!!!!
الانه ورودی به شغل آتش نشانی یکسری تست های ده یا هشت گانه سنگین داره+آزمون علمی
و در طی خدمت نیز تست های شش ماه پرسنل و آمادگی جسمانی شون +تست سلامت باید بدن .
به آقاعلیرضا هم باید بگم این چیزا ربطی به جهان سوم نداره ه ه ه.

سلام داداش مرتضی
موافقم عزیزم
منظور من تست های سازمان خودمون بود که با تغییر مدیریت تست های ما هم به سمت جهانی شدن حرکت میکنه
بوس داداش مرتضی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد