یک روز در دامان طبیعت

علم کوه / گرده آلمانها

سلام

دعا میکنم همیشه شادِ شاد باشین

کنار خانواده باشین و گل خنده همیشه رو لباتون خودنمایی کنه 

رفتیم کوه جاتون خالی 

دیروز بعد از 6 ماه رفتم کوهنوردی

اوضاع پام    هی خوب بود  

خوشبختانه درد نداشت

شکستگی زانوی چپم رو میگم

خودم فکرشو نمی کردم که بتونم این همه راه برم 

البته پیمودن ایم مسافت با اوضاع پام واسم خیلی زیاد بود

با احتیاط حرکت می کردم

اما یک سره راه رفتم

خیلی لذت بردم

صدای آب بوی علف ها بوی درختان گردو    

صدای بَع بَع کردن گوسفندان

وای نمی دونم تاحالا حسشون کردین یا نه

راستش من کوهنورد و مربی سنگنوردی هم هستم

راستش بعضی وقت ها که به گذشتم فکر می کنم

راستش به هم می ریزم

چه بودیم چه شدیم

کجاها می رفتیم

کجاها میریم

بازم خدارو شُکر

حس می کنم کم کم دارم به اون روزهای قدیم بر می گردم

دقیقاً یک هفته قبل از این حادثه علم کوه بودم

جاتون خالی

لذت بردم شدید

واسم دعا کنین که سلامتیم رو بدست بیارم

خدایا راضی هستم به رضای تو

مسیر کوهپیمایی دیروزم رو واستون مشخص کردم

اینم چند تا تصویر دیگه  / دقیقاً یک هفته قبل از شکستگی زانو

علم کوه - گرده آلمان ها

علم کوه - مسیر لهستانی ها

خیلی دوست دارم دوباره خوب بشم و سنگنوردی رو دوباره شرو کنم

نظرات 5 + ارسال نظر
آریانا شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.nots.blogfa.com

وبلاگ زیبایی دارین.
تفریحات زیبایی نیز دارین. موفق باشین و سرشار از ارامش

ممنونم دوست من

Vampire Queen یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ق.ظ http://vampirequeen.blogsky.com

اوه چه جالب ، منم صخره نوردی کار کردم و خیلی لذت بخشه برام ، ورزش ِ خیلی خوبیه وای خیلی ذوق کردم دوست آتش نشان ِ من

آره خیلی لذت بخشه
اصلاٌ ورزش کردن لذت بخشه
ممنونم
شاد باشی دوست من
یا حق

هدیه یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ق.ظ http://sokotedardetanhayy.blogfa.com

سلام

خوبین

کوه حسابی خوشت گذشته ها

من یه عمره نرفتم یعنی اصلا نرفتم اینم محدودیت های زنونه س دیگه

موفق باشین

التماس دعا

یا علی

سلام
این که محدودین نیست
شاید شما یا بهتره بگم شما خودتون ، خودتون رو محدود کردین

این ظمیر ناخودآگاهتونه که نمیذاره کوه برین
منونم


به امکید اینکه کوهنوردی کنین
یا حق

F_M دوشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ http://www.27mehr.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
منم عاشق کوه هستم اما دوست دارم از کوه بالا برم اما از پایین آمدن میترسم.
از شعری که برام نوشتید ممنون خیلی قشنگ بود
بازم به وبلاگم سر بزنید و برام نظر بذارید
اگه اشکالی نداره لینکتون کنم؟شما هم منو لینک کنید



_________________________________$$$
_______________________________$$$$
____________________________$$$$$$
__________________________$$$$$$$
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$
____________$$$$$$$
___________$$$$$$$
___________$$$$$$
__________$$$$$$
__________$$$$$
_________$$$$$
_________$$$$
________$$$$
________$$$$
________$$$
________$$$
_________$$
___$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$
__________$$$
___________

زندگی مثل یه پل قدیمیه!
به این فکر نکن که اگه تنها ازش بگذری دیرتر خراب میشه،
به این فکر کن اگه افتادی یکی باشه دستتو بگیره…

بازم بهتون سر میزنم

کوه به ادم آرامش میده
یک ارامش عجیب و دلچسب
موفق باشین

زهرا سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام.
کی قالب وبتون رو عوض کردین!
نقشه google earth که گذاشتین دقیقاً کجاست؟
واقعاً بهتون تبریک میگم که تونستین با وجود مشکل پاتون این مسیر رو برید.
منم با دوستام تو عید رفتیم کوه.
خیلللللللی هوا خوب بود و بعد از مدت ها که نرفته بودم واقعاً لذت بردم.
کوه یکی از نعمت های خیلی خوب خداست.
منم سنگ نوردی خیلی دوست دارم ولی نرفتم دنبالش.
براتون آرزوی سلامتی و شادکامی دارم.

راستش خودمم فکر نمی کردم که بتونم این مسیر رو برم
اما با احتیاط و حرکتی نرم و ملایم شد دیگه
روحیم کلی فرق کرد
--------
شما هم پس اهل ورزشین
نکنه جزء او دسته هستید که ورزش نمی کنین اما ورزش کردن و دوست دارین؟
شاد و سربلند باشین
ایام به کام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد