آتش نشانان ایران بر سکوی اول مسابقات جهانی کره ایستادند



آتش نشانان ایران بر سکوی اول مسابقات سنگنوردی آتش نشانان جهانی-کره ایستادند


سلام بر همگی

گزارش یازدهمین دوره  بازی های آتش نشانان جهان بحضور دوستان عزیزم ارائه می شود . این مسابقات با حضور شش هزار ورزشکار از سراسر جهان در بیش از 60 رشته ورزشی برگزار  ،

ادامه مطلب ...

در آزمایشگاه چه نکات مهمی را باید رعایت کنیم؟

عرض سلام و خسته نباشید  دارم خدمت تمام دوستان عزیزی که الان تو آزمایشگاه مشغول به فعالیت هستند.


یکسری نکاتی رو که همه ما باید تو آزمایشگاه رعایت کنیم رو جمع آوری کردم و بد نیس که با هم یه مروری بکنیم.(به ادامه مطلب مراجعه می کنیم) ادامه مطلب ...

آخرین اخبار از تیم اعزامی به سابقات جهانی آتش نشانان - کره جنوبی

امروز صبح ساعت 6:24 مورخه 29/5/89 موفق شدم با  دوست و همکار عزیزم آقای برات زاده  بصورت انلاین صحبت کنم و مختصر   اطلاعاتی از وضعیت تیم اعزامی به شرح ذیل کسب نمایم:


به ادامه مطلب مراجعه شود





ادامه مطلب ...

جستوجو و نجات در حوادث آوار

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمائین


ادامه مطلب ...

۱ پست و 3 خاطره


با سلام

بعد از ظهر یه روز پائیزی تو خیابون بودم که یه  جوون با موهایی ژولیده و یه کارتن در زیر بغل

جلومو گرفت

آقا به من کمک می کنین؟

ادامه مطلب ...

آتش نشانان قزوینی و نیشابوری در مسابقات جهانی کره جنوبی

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراحعه کنید

ادامه مطلب ...

کلاس عملی امداد کوهستان جاتون خیلی خالی بود


با سلام و احترام و قبولی طاعات و عبادات

صبح روز دوشنبه بعد از اینکه شیفت کاریم تموم شد رفتم دفتر تا کوله پشتی و لوازم دیگمو  بردارم

اخه امروز کلاس عملی امداد و نجات در کوهستان با امدادگران هلال احمر داشتم .

و قرار بود که ساعت 7:30 به سمت روستای بوژان حرکت کنیم .


ادامه مطلب ...

انگشتش خیلی ورم کرده بود(همراه با تصویر)


با سلام و خسته نباشین

جاتون خالی بعد از صبحانه تو سالن(واحد عملیات) سازمان نشسته بودم

درب سالن باز  و یکی از همکاران اداری وارد میشن

یک نگاه به من می کنن و میگن:

ادامه مطلب ...

مگه فاصله شما تا اینجا چقدره؟ واسه چی اینقدر دیر اومدین؟

سلام   بر شما

بر شما دوست عزیز که واسه وبلاگم وقت گذاشتین ، سپاسگذارم

متاسفانه مدتی میشه که بعلت مشغله کاری نتونستم بنویسم

منو ببخشین اما همه خاطراتم و اماده کردم و هر روز یکی از اونها رو درج میکنم و اکنون شما رو به خوندن اولین خاطرم دعوت میکنم



خدمتتون عرض کنم که  امرو ظهر تو سالن نشسته  و تو مشغول مطالعه مباحث امدادی بودم که یکهو ستاد فرماندهی خبر از حادثه میده.


ادامه مطلب ...

تا کی؟


گل نرگسم به آن یاس سپید قسمت می دهم، دیگر بیا ...

ای قیامت زمین

رستاخیز آخرین خاک

پشت شکیبمان شکسته است

قامت صبرمان به سمت تاریک خمیدن خزیده است

تا کی؟ تا چند؟ تا کجا تاب آوریم روزگار بی آفتاب را؟...