اخراجی های 3 این بار تو شهر ما ساخته شد

 اخراجی های 3

سلام 

خسته نباشید 

فقط همین رو بگم که جمعی از مربیان و زحمت کشان سنگنوردی شهرمون تو مسابقه سنگنوردی رفته بودن که از حق شاگرداشون دفاع کنن که 

چشمتون روز بد نبینه 

بنا به دستور ریاست هیئت کوهنوردی اخراج شدن 

 

اسامی اخراج شدگان: 

 

وحید جعفری ( سابقه 4 سال مربیگری)

 

ادریس انتظاری ( عضو تیم ملی)

 

محمد رضا صالح آبادی( سابقه 4 سال مربیگری) 

 

سید علی معصومین ( سرپرست تیم اعزامی به مسابقات)

 

 

البته هنو نظر قطعی در رابطه با این زحمت کشان گرفته نشده  

و امکان برگشت چند نفرشون وجود داره 

 

این است نتجیه حمایت از ورزش 

به ریاست هیئت کوهنوردیمون خسته نباشید میگم  

ای کاش سیاست وارد ورزش نمی شد

نظرات 2 + ارسال نظر
لعیا یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.clickshomar.ir

سلام
خیلی سایت خوبی داری من که لذت بردم
[دست]
من یک سایت تمام اتوماتیک تبادل لینک رایگان دارم که لیست سایتهای ایرانی را در خودش جاداده.اگر افتخار بدی و تو هم بیای با ما تبادل لینک کنی و سایتت را به این لینکستان اضافه کنی هم آمار و رتبه خودت می ره بالا و هم به بازدیدکنندگان سایت کمک می کنی تا در موضوع سایت خودت سایت خوبی مثل مال تو را پیدا کنند! [بغل]
مرسی که نظرم را خوندی [قلب]
بهم سر بزن منتظرتم لعیا
[گل]

ممنونم

زهرا سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:19 ق.ظ

بله
ناراحت کننده ست.

از این اتفاق ها تو ورزش زیاده.
من هم قربانی این حوادث شدم
مربی سنگنوردی هستم
راستش از بس که اقایون حمایت کردند و هوای مارو داشتند
---------------------
آره خودم کشیدم کنار
و یک تیم ۵-۶ نفره تشکیل دادیم و فعالیت های کوهنوردی و سنگنوردی رو شرو کردیم .
---------------------------------------
حالا این آقا هم زورش به بالا دستای خودش نرسیده
چسبیده به ضعیفا
-------------------

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد