نیشابور زلزله اومد

سایت زلزله نگاری ایران که هیچی ثیت نکرده بود

جان؟ نمی دونم واسه چی؟

این اطلاعات از مرکز زلزله نگاری USA ست

اطلاعات تکمیلی در ادامه مطلب

















Average number of Earthquakes per Year per 12,300 km2, Magnitude 5 and Greater
All Depths




محل دقیق مرکز زمین لرزه که بروی نقشه مشخص شده
جهت مشاهده تصاویر
در ابعاد واقعی بر روی آنها کلیک بفرمائین










پ ن : میلاد عزیز ممنونم بابت آدرس

پ ن : میشه گفت شیشه های اکثر ساختمون ها فرو ریخته

و همه خوبن /

























نظرات 16 + ارسال نظر
فریده پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ http://ferimoti.blogsky.com

سلام
راستش من که چیزی نفهمیدم ازین عکسا
خسارت داشته؟
وقت کردین یه سری بزنین..اپم

سلام
ممنونم
اصلاح شد

sayeh پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام
جریان رو تو خبر شنیدم
اما جزئیات رو اعلام نکردن و فقط خبر از زلزله دادن...
بازم خوبه که خودتون جزئیات رو ثبت کردین!
امیدوارم به غیر از فروریختن شیشه ها اتفاق دیگه ای نیافتاده باشه!
ممنون بابت ثبت این ارسال
در پناه حق

سلام
ممنونم
بخیر گذشت

ندا پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ http://gnat.blogfa.com/


خدا کنه همه خوب باشن.
مرسی بابت خبر .
بقیه سوالاتمم اگه وقت داشتی جواب بدید لطفا و با تشکر فراوان

سلام همه خوبن
ممنونم

نیلوفر پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ http://taraneyerahaee.blogfa.com

ولی شیشه های محل ما نریختا! خواستی بیا آخرین پستم رو بخون تا ببینی چقد من در مراحل بحرانی زلزله دقیق عمل کردم! اما تمام مدت که تو چارچوب بودم با خودم میگفتم اگه سقف بریزه که این چارچوبه کج میشه! خبری ازینکه کشته داده یا نه داری؟

سلام
خوندم
شانس آوردین

مانلی جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ http://maneliii.blogfa.com

سلام
چه خبر اینقدر شلوغش کردن!بی خیال بابا!

سلام
واقعییته

شیلا جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ق.ظ

سلام.
من ۱ آدم خیلی آشغال می شناسم که نیشابوریه!امیدوارم کلی حالش گرفته شده باشه!
البته با عذرخواهی از سایر نیشابوریان فهیم.احتمالا

سلام
اینطوری نگین خوب نیس
آدم خوب وبد همه جا هس مگنه؟
تو جمله آخرتون هم یه جورایی به همه نیشابوریها توهین کردین
موفق باشی

فقط من! جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ق.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

زلزله هم کابوس این سالهای ماست

راستی وبلاگتون خیلی حرفه ایه . معلومه خیلی براش زحمت میکشین.
موفق باشین

سلام
ممنونم

هدایت جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ق.ظ

سلام. خیلی خوشحال شدم ازین که گفتی به کسی اسیبی نرسیده.خدارو شکر. گاهی این زمین لرزه های کوچیک از زلزله های بزرگ جلوگیری میکنن. اینم خودش یه نعمتی بوده پس.
راستی خواستم بپرسم شما با نرم افزار سازمان اتش نشانی جهرم اشنایی دارین؟ به نظرتون مفید هست؟

سلام
ممنونم
راستشنمی دونم منظورتون کدوم نرم افزاره
ما خودمون هم اینجا یه نرم افزار داریم

دااااش ممد جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ

سلام عزیزم/خوبی؟
نمیدونم چی بنویسم، فقط گفتم بیام یه رد پایی ازم باشه.
راستی بابا یه چند تا عکس میذاشتی ببینیم اونجا چه خبره!!!!!!!
موفق باشی

ممنونم بابت رد پا
با کفش اومدی تو؟

sayeh جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ


75 پس لرزه خیلیه!!!
طبق آمار مصدومین 230 نفر بودند اما صحت گفته ها معلوم نیست
برای شما و همشهری هاتون آرزوی سلامتی دارم

مرسی

محسن جوووووووووووون شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ق.ظ

پیامبراکرم (ص )فرمودند:صفرماه پرازبلاوحوادثه وبایدآن راباصدقه ودعااونوبه پایان رساند


این حوادث تلنگری برای مابندگان گنهکاره

التماس دعا

آرش شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام . خوبی آبتین جـــــــــوووووون ؟
خدا رو شکر که برای کسی اتفاقی نیوفتاده .
خدا کنه دیگه از این اتفاقا نیوفته.

اگه این زلزله با همین قدرت تو تهران اومده بود ،مطمئنن الان من این نظر رو نذاشته بودم و کشور در فکر انتخاب پایتخت ایران می بود.
تازه باید کلی لودر و ... می اومد تهران تا همه جا رو صاف کنه. هیچ اثری از تهران نمی موند.!!!
آخه می دونی که یکی از مسئولین کشور گفته اگه یه همچین زلزله ای تو تهران بیاد باید با هواپیما و اینا خاک و خاک رس و آهک و این جور چیزا بریزن و تهران رو صاف کنن . چون هیچ کسی رو نمیشه نجات داد . !!!
من که نگفتم ... ایشون گفته ... از خودش بپرسید .!!!
خدا می دونه .!!!
خسته نباشی آبتین.
بـــوووووووووووووووووووووووووووووس.

سلام آرش جان
انشاالله که هیچ اتفاقی نمی افته
ممنونم عزیزم

parisa شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام.خوبین؟ حیف شد موقع زلزله اونجا نبودین! حیف موقع زلزله ای که آمل اومد هم نبودین!کلا زلزله جایی میاد که شما اونجا نیستین!عجیبه!!!
سعی کنین 100 سال آینده تهران زندگی کنین شاید خدا رحمش اومد دیگه زلزله نیومد

نیلوفر شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام ابتین,پس درست حدس میزدم!اخه تمام مدت که. تو چارچوب بودم فکر میکردم اگه سقف ریخت که چارچوب کنده میشه و کلا راه خروجم هم بسته میشه!چقد خوب میشه که این تحقیقات. جدید رو در اختیار ملت هم بذارن!حالا مثلث نجاتی که گفتی چیه?بی زحمت توضیح بده که اینبار درست عمل کنم,ممنون

سلام
تو وبلاگتون جواب دادم

نی نیوز یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ب.ظ http://neynews.blogfa.com

سلام
ممنون که سر زدی
اطلاعات بسیار جالبی بود
ممنون

کلماتی از یک کوهنورد دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ http://mortezasalehi.blogfa.com

سلام
من تو نوشته هام اعلام این موضوع رو کردم و گفتم با تذکر دوستان هم سعی کردم دوباره تکرار نشه ولی گاها اشتباه هم رخ میده و فراموش می کنم بگذارم بازم ممنون یاد آوری کردی

سلام
انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد