برگزاری دوره جستجو و نجات در ارتفاع در استان خراسان شمالی

طی روزهای 13 الی 19 اسفند 1390 یک دوره کلاس جستجو و نجات در ارتفاع با همکاری موسسه آموزشی پیشگامان برگزار گردید و تعداد 20 نفر امدادگر از هلال احمر شهرستانهای استان خراسان شمالی در این دوره شرکت نمودند.

سرفصل دروس این دوره که زیر نظر هلال احمر برگزار گردید، شامل:

کمکهای اولیه، طرح عملیات نجات در ارتفاع، اصول جستجو و نجات در سازه های بلند، ابزارشناسی، طناب و کارگاههای نجات، صعود و فرود و عبور عرضی، روشهای نجات در ارتفاع، تثبیت مصدوم، حمل و انتقال مصدوم در ارتفاع


مربیان دوره: مهدی صادقی، آبتین محب، مسعود مهدیانیان ،محمد رضا صالح آبادی

 










3 روز اخر کلاس با من بود  (صعود وفرود)



نظرات 12 + ارسال نظر
دااااش ممد چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ

سلااااااااااااااااام
به نظر من درس دادن خیلی حال میده ولی اگه مثل من گیر دانش آموز های اول و دوم و سوم ابتدایی نیوفتی
البته درس دادن به اون ها هم حال خودش رو داره ولی امیدوارم هیچوقت گیرشون نیوفتی....

سلام
شیوه تدریس خیلی مهمه
قبول دارین
مقطع ابتدایی که خوبه
آرومو بی آزار
البته با تکنیک درست واسه تدریس

فقط من! چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

حرفه ای که انتخاب کردین همه چی رو با هم داره... دانش ، مهارت فیزیکی ، بازی و ورزش ، خطر و مسائل حیاتی ، هم نفسی با مردم، و از همه مهمتر لحظاتی که شما به جز خدا پناهی ندارین و در اون لحظات توجه ویژه به خدا رو درک می کنید.
کلا حسودیم شد

سلام
مرسی
-------------
حسود هرگز نیا سودا

محمد چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ

سلامآقای آبتین توی عکس هشتم که سوتی دادی اون یومار اون بالا چیکار میکنه

سلام محمد جان
اون یومار کار امدادگرای شیطونیه که قبل از ورود مدرس به کلاس جنگولک بازی ازخودشون در میارن

غزل چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ب.ظ

سلااااااااام
دیروز خیلی خوش گذشت البته به لطف دوستان (!) گرانقدر (!) پلیس کمی تلخ شد (اگه خواستین سانسور کنین. عیبی نداره)
مردم آزاری؟!!!!!!!! این که در حوزه ی تخصصی آقا پسراست! ما رفتیم یه جای خلوت و به دور از خونه مسکونی

سلام
آبتین تو فاز سانسور نیس
نگین دیگه دختر خانم ها هم بعضی هاشون مثل آقا پسر ها مردم آزارند

داش مهدی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام لوتی
عجب دایره ای میزنه این بابا.خیلی باحاله.عید شما و تمام آتیش نشانها هم مبارک باشه. داش آبتین یه 200 تا عکس از ایستگاه خودتون و سوراخ سنبه هاش بذار .یکمی توضیح در مورد اون ماشینی که در مواقع چاه افتادگی استفاده میکنید(815) بود؟ در سایت قرار دهید.(لطفا) عکسش هم بذار
ممنونم از این سایت زیبایی که براش زحمت میکشی.

سلام
حتما

◦●◦NeDa ◦●◦ پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ب.ظ http://gnat.blogfa.com/

سلام و خسته نباشید

#######################

«آن‌قدر زیاد خوابت را دیده‌ام

آن‌قدر زیاد با سایه‌ات راه رفته‌ام، حرف زده‌ام

‌آن‌قدر سایه‌ات را دوست داشته‌ام

که دیگر چیزی از خودت برایم باقی نمانده…»

#######روبردسنوس########

علیک سلام
ممنونم

فقط من! پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:49 ب.ظ http://jostejoogar2011.persianblog.ir/

حالا من جوگیر شدم یه کوچولو حسودی کردم شما چرا انقدر خوشحال شدین؟

خوشحال؟

غزل جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ

جمله آخرتون توی جواب کامنتمو شوخی در نظر می گیرم.
آقا یه سوال فلسفی: این "یومار" چیه؟!!! هر چی تو عکس نگاه می کنم نمی فهمم منظور چیه!!!!!
یه سوال دیگه: این "هارنس" چه جوری تلفظ میشه؟
(اگه کسی به سوالام بخنده ایشاللا سوسک بشه )
در ضمن این آقاهه هم چه قشنگ می زنه!!!!!
آهاااااااااااان راستی.... چه خوب که تو فاز سانسور نیستین. فقط فردا روزی آقا پلیسا نیان حساب منو برسناااااااااا......

جدی گفتم
------------------
سوالتون فلسفی نیس پس پاسخ نمی گیرین
---------------------------
هارنس تلفظ میشه Harness
-----------------------------
قابل شما رو نداره خوب میزنه؟
---------------------------------
منو در گیر نکنین پلیس نیاد ما رو هم بگیره

کیخایی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ http://farhangzahedan.blogfa.com/

سلام خداقوت

سلام
ممنونم

ت.آ سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ب.ظ

جالب بود اما یه سوال:
چرا مثل ندید بدیدا همش می گید من، کلاس من، تدریس من... کلا" من، همش من!

سلام
باورت میشه اصلا به این نکته توجه نکرده بودم
ممنونم بابت تذکرت
سپاس

haeri یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.ervindanesh.com

باسلام لطفا به وبلاگ من سری بزنید در خدمتتونم..
http://ervinchemicals.mihanblog.com/

n.amn شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:28 ق.ظ

چه جالب بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد